The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کے رہنما عارف علوی اور عمران اسماعیل گرفتار

اسلام آباد: تحریک انصاف کے رہنما عارف علوی اور عمران اسمائیل کو گرفتار کرلیا گیا دونوں رہنماووں کو وین میں ڈال کر تھانے منتقل کردیا گیا۔

تفصیلات کےمطابق پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اور قومی اسمبلی کے ممبر عارف علوی اور پی ٹی آئی کے رہنما عمران اسماعیل نے بنی گالہ جانے کی کوشش کی جس پر پولیس نے دونوں رہنماووں کو گرفتار کرلیا،دونوں رہنماووں کو وین میں ڈال کرتھانہ سیکریٹرٹ منتقل کردیا گیا۔

خیال رہے کہ اس سے قبل پاکستان تحریک انصاف کی رہنما شیری مزاری کو بنی گالہ جاتے ہوئے روکنے کی کوشش کی جس پر انہوں نے مذمت کی جس کے بعد انہیں بنی گالہ جانے دیا گیا۔

وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثار علی خان نے تحریک انصاف کے دونوں رہنماووں کی گرفتاری کا نوٹس لیتے ہوئے عارف علوی اور عمران اسماعیل کی رہائی کا حکم آئی جی اسلام آباد کو دیا ہے۔

مزید پڑھیں:اسلام آباد ہائی کورٹ نے عمران خان کو دھرنے کی اجازت دے دی

خیال رہے کہ آج صبح اسلام آباد ہائی کورٹ میں اسلام آباد لاک ڈاؤن کے خلاف مقدمات کی سماعت ہوئی جس میں عدالت نے پاکستان تحریک انصاف کو دو نومبر کو اسلام آباد پریڈ گراؤنڈ میں دھرنا دینے کی اجازت دی گئی تھی۔

واضح رہے کہ اسلام آباد ہائی کورٹ نے انتظامیہ کو حکم دیاتھاکہ اسلام آباد میں کوئی کنٹینر نہ لگایا جائے اور عدالت نے حکم دیا کہ شہریوں کے حقوق متاثر نہ ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں