بھارتی جارحیت، تحریکِ انصاف نے بان کی مون کو خط لکھ دیا -
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی جارحیت، تحریکِ انصاف نے بان کی مون کو خط لکھ دیا

اسلام آباد : لائن آف کنٹرول پر جاری بھارتی جارحیت اور مقبوضہ کشمیر کے نہتے عوام پر ظلم و بربریت سے متعلق پاکستان تحریک انصاف نے اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل بان کی مون کو خط لکھ دیا ہے۔

خط کے متن میں کہا گیا ہے کہ بھارت نے ایل اوسی پرحملوں کا سلسلہ شروع کر رکھا ہے جب کی بھارتی جارحیت سے بارڈر کے قریب رہائش پذیر معصوم شہری اور ان کے مال مویشی تک محفوظ نہیں،وہ شہری آبادی کو بھی انتہائی سفاکیت سے نشانہ بنارہاہے،بھارتی سفاکیت کا عالمی سطھ پرتدارک نہ کرنا ناقابل فہم ہے۔

پی ٹی آئی نے مطالبہ کیا کہ بان کی مون بطورسیکریٹری جنرل عالمی امن اورسلامتی کاتحفظ یقینی بنائیں اور سلامتی کونسل کے چارٹر کے تحت سلامتی کونسل کااجلاس طلب کر کے بھارتی جارحیت کی نہ صرف یہ کہ مذمت کریں بلکہ اسے رکوانے کے لیے اپنا بھرپور کردار ادا کریں۔

واضح رہے اس سے قبل چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کی زیر صدارت پارٹی قیادت کے اجلاس میں بان کی مون کو خط لکھنے کا فیصلہ کیا گیا تھا،انہوں نے مزید کہا کہ اقوام متحد کو خط کے ذریعے بھارتی جارحیت اور عزائم کو بے نقاب کیا گیا ہے۔

اجلاس کے دوران عمران خان کا کہنا تھا تحریک انصاف قومی مفادات کو حکومتی نااہلی کی بھینٹ نہیں چڑھنے دے گی، وزیر اعظم کی کمزور اخلاقی ساکھ ملکی سلامتی اور ریاستی مفادات کیلئے تباہ کن ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں