The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی حقیقی آزادی مارچ روکنے کیلئے پنجاب میں رینجرز طلب کرلی گئی

لاہور : تحریک انصاف کےحقیقی آزادی مارچ کو روکنے کے لیے پنجاب میں رینجرز طلب کرتے ہوئے پنجاب کے تمام شہروں میں ناکہ بندی کا فیصلہ کرلیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کےحقیقی آزادی مارچ کو روکنے کے لیے پنجاب میں رینجرز طلب کرلی گئی، ذرائع محکمہ داخلہ پنجاب کا کہنا ہے کہ اسلام آباد جانیوالے والے تمام راستے بند کردیئے گئے ہین جبکہ تمام اضلاع سے اسلام آباد جانیوالی ٹرانسپورٹ بھی بند کردی ہے۔

ذرائع نے بتایا کہ پنجاب کے تمام شہروں میں ناکہ بندی کا فیصلہ کیا گیا ، جس کے باعث ایک سےدوسرے ضلع میں نقل و حرکت کیلئےشہریوں کو مشکلات کا سامنا ہے۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ اسلام آباد جانے والی موٹروے پر رکاوٹیں کھڑی کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے ، اسلام آباد سے لاہور آنے والی موٹروے کو بند نہیں کیا جائے گا۔

یاد رہے وزیراعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز نے لانگ مارچ اسلام آباد جانیوالے والے تمام راستے بند کرنے اور پنجاب کے تمام اضلاع سے اسلام آباد جانیوالی ٹرانسپورٹ بھی بند کرنے کا حکم دیا تھا۔

حمزہ شہباز نے کہا کہ کسی کوقانون ہاتھ میں لینےکی اجازت نہیں دی جائے گی ، 16 ایم پی او کے تحت ان افراد کو گرفتار کیا جائے جن کے نام فہرست میں ہیں ، عوام کے تحفظ کیلئے بھر پور اقدامات اٹھائے جائیں اور امن ائم رکھنے کے لئے مزید اقدامات بھی جائیں۔

محکمہ داخلہ پنجاب میں اسپیشل کنٹرول روم قائم، ضلعی پولیس افسران کوالرٹ رہنے کاحکم دے دیا ہے ، اسپیشل مانیٹرنگ سیل کی سربراہی ایڈیشنل چیف سیکرٹری داخلہ سیدعلی مرتضیٰ کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں