The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کے رہنماؤں نے عمران خان کو استعفے جمع کراناشروع کر دیے

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف نے قومی اسمبلی سے مستعفی ہونے کا عندیہ دیدیا، رہنماؤں نے عمران خان کو استعفے جمع کرانا شروع کر دیے۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے رہنماؤں نے عمران خان کو استعفے جمع کرانا شروع کر دیے، پی ٹی آئی رہنما عامر ڈوگر نے عمران خان کو استعفیٰ جمع کرادیا۔

استعفے کے متن میں کہا گیا ہے کہ قومی اسمبلی میں میری نشست پارٹی کی امانت ہے، پارٹی قومی اسمبلی سے مستعفی ہونے کا ارادہ رکھتی ہے، ایسے حالات میں اپنا استعفیٰ پیش کرتاہوں۔

متن میں مزید کہا گیا ہے کہ چیئر مین عمران خان جو فیصلہ کریں گے منظور ہوگا، پارٹی کے دیگر اراکین نے بھی استعفے کا اختیار عمران خان کوسونپ دیا۔

یاد رہے کہ گذشتہ روز سینٹرل ایگزیکٹو کمیٹی میں عمران خان کو استعفوں کا اختیار دیاگیاتھا۔


مزید پڑھیں :  تمام پارٹی ارکان نے استعفے میرے حوالے کر دیے ہیں: عمران خان


تحریک انصاف کی سینٹرل ایگزیکٹو کمیٹی کے اجلاس کے بعد میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے  عمران خان نے کہا تھا کہ تمام پارٹی ارکان نے استعفے میرے حوالے کر دیے ہیں، خیبرپختون خوا کے ایم پی ایزنے بھی استعفےمجھے سونپ دیے ہیں۔

واضح رہے کہ لاہور کے مال روڈ کے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے پی ٹی آئی چیئرمین کا کہنا تھا کہ ’شیخ رشید کا اسمبلی سے استعفیٰ دینے کا اعلان اچھا مشورہ ہے، پارٹی سے اس معاملے پر بات کروں گا ہوسکتا ہے جلد ہم شیخ رشید کے ساتھ کھڑے ہوں کیونکہ ایسی اسمبلی کا کوئی فائدہ نہیں جو سپریم کورٹ کے فیصلوں کے خلاف قرارداد پیش کرکے قانون بنائے‘۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں