The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کے وفد کی اقوام متحدہ کے مبصر مشن سے ملاقات، کشمیر سے متعلق یادداشت پیش

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے وفد نے اقوام متحدہ کے مبصر مشن سے ملاقات میں کشمیر سے متعلق یادداشت پیش کی جس میں مطالبہ کیا گیا کہ اقوام متحدہ کشمیر میں سنگین انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں رکوانے میں کردار ادا کرے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے وفد نے اقوام متحدہ کے مبصر مشن سے ملاقات کی، وفد میں عامر کیانی، افتخار درانی اور فیصل جاوید شامل تھے۔

وفد کی جانب سے یوم سیاہ پر مبصر مشن کو خصوصی یادداشت پیش کی گئی۔ یادداشت میں کہا گیا کہ بھارت اقوام متحدہ کی قراردادوں کی خلاف ورزی کر رہا ہے، بھارت کا وادی نیلم میں کلسٹر بم کا استعمال کھلی جارحیت ہے۔ جموں کشمیر کا حتمی فیصلہ مقامی افراد کی رائے کے بغیر نہیں ہو سکتا۔

اقوام متحدہ کے مبصر مشن کو پیش کی گئی یادداشت میں کہا گیا کہ کشمیر عالمی سطح پر متنازعہ علاقہ تسلیم کیا گیا ہے، بھارت کی جانب سے غیر آئینی اقدام کشمیر کی عالمی حیثیت تبدیل نہیں کر سکتا۔ جموں و کشمیر میں موجودہ صورتحال انتہائی تشویشناک ہے، بھارت کی جانب سے بنیادی انسانی حقوق کی کھلی خلاف ورزی جاری ہے۔

یادداشت میں کہا گیا کہ مقبوضہ وادی میں قتل عام جاری ہے، حریت قیادت کو نظر بند کردیا گیا۔ قید کیے گئے افراد کو کسی قسم کی قانونی معاونت بھی فراہم نہیں کی جارہی، وادی میں کرفیو لگا کر میڈیا پر بھی بد ترین سنسر شپ لگا دی گئی۔ وادی سے ایک بھی اخبار کے چھپنے پر مکمل پابندی ہے۔

یادداشت میں مطالبہ کیا گیا کہ اقوام متحدہ کشمیری عوام کی نقل و حرکت پر عائد پابندیوں کا نوٹس لے اور سنگین انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں رکوانے میں کردار ادا کرے۔ کشمیر کے معاملے کو سنجیدہ نہ لیا گیا تو خطے کا امن داؤ پر لگ سکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں