ہمارے پاس کرپشن اور شارٹ کٹ کا کوئی راستہ نہیں، فیصل واوڈا -
The news is by your side.

Advertisement

ہمارے پاس کرپشن اور شارٹ کٹ کا کوئی راستہ نہیں، فیصل واوڈا

لاہور: تحریکِ انصاف کے رکن قومی اسمبلی فیصل واوڈا نے کہا ہے کہ پی ٹی آئی کے پاس کرپشن اور شارٹ کٹ کا کوئی راستہ نہیں ہے، زندگی بھر بغیر کسی کرسی کے کام کیا ہے۔

وہ اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں گفتگو کر رہے تھے، انھوں نے کہا کہ عمران خان نے جو باتیں کی ہیں ان پر عمل در آمد شروع ہو چکا ہے، لیکن لوگ اس طرح بات کر رہے ہیں جیسے ہماری حکومت کو 4 سال ہو گئے ہوں۔

پی ٹی آئی رہنما کا کہنا تھا کہ آج تک کبھی کسی نے وزیرِ اعظم ہاؤس کے اخراجات نہیں بتائے، پی ٹی آئی کی حکومت کو بہت سے چیلنجز کا سامنا ہے۔ خیال رہے کہ وزیرِ اعظم نے قوم سے خطاب میں پی ایم ہاؤس کے اخراجات کا تفصیلی ذکر کیا۔

فیصل واوڈا نے انتخابات میں دھاندلی کے حوالے سے کہا ’سیاسی جماعتوں سے کہا ہے کہ قانونی طریقے کے مطابق حلقے کھلوا سکتے ہیں، چاہیں جتنے حلقے کھلوا لیں ہم پھر بھی اپنا کام کرتے رہیں گے۔‘

ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی کو بھی قانونی طریقے سے اپنا مقدمہ لڑنے کا حق ہے، ہم نے کہیں بھی حلقے کھلوانے کے معاملے پر اسٹے آرڈر نہیں لیا۔


اسے بھی پڑھیں:  وزیر اعظم عمران خان کا قوم سے پہلا خطاب


فیصل واوڈا نے مزید کہا ’پی ٹی آئی کی حکومت میں تمام ادارے اپنا اپنا کام کریں گے، تنقید اور حمایت کرنے والے تمام لوگوں کی عزت کریں گے۔‘

واضح رہے کہ عمران خان نے قوم سے اپنے پہلے خطاب میں واضح عندیہ دیا ہے کہ کرپشن اور کرپٹ لوگوں کو برداشت نہیں کیا جائے گا، کرپشن کے خاتمے کے لیے متعلقہ اداروں کے ساتھ بھی ہر ممکنہ تعاون کیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں