The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی کرپشن کیخلاف سندھ بھر میں دو روزہ تحریک چلائے گی

کراچی: پاکستان تحریک انصاف نےکرپشن کے خلاف ’’کرپشن مٹاؤ ملک بچاؤ‘‘ تحریک  یکم جون سے شروع کرنے کا اعلان کردیاہے۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کی جانب سے ملک میں ہونے والی کرپشن کے خلاف کراچی اور صوبہ سندھ کی سطح پر دو روزہ مہم کی شروع کرنے کا اعلان کیا ہے۔

اس مہم کی قیادت تحریک انصاف کے مرکزی رہنماء شاہ محمود قریشی کریں گے، پہلے مرحلے میں یکم جون کو کراچی میں مہم چلائی جائے گی ۔

اس ضمن میں شاہ محمود قریشی دن ساڑھے گیارہ بجےکراچی بار ایسوسی ایشن کے ممبران سے خطاب کریں گے، جبکہ اس تحریک کا دوسرا پڑاؤ دو جون کو حیدرآباد میں ہوگا۔

جہاں تحریک انصاف کے رہنماء حیدرآباد ہائی کورٹ ایسوسی ایشن کے وکلاء سے خطاب کریں گے، اس کے علاوہ معززین، ادیبوں، صحافیوں اور دانشوروں سے ملاقاتیں بھی کی جائیں گی۔

تحریک انصاف کی مقامی قیادت نے اس پروگرام میں شرکت کرنے کے لیے سندھ کے دانشوروں، ادیبوں، خواتین، مزدور تنظیموں اور وکلا سے رابطے شروع کردیے ہیں۔

دوسری جانب تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے وزیر اعلی ہاؤس پشاور میں تحریک انصاف کے صوبائی کابینہ کے اراکین سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ تحریک انصاف پاناما پیپز کے حوالے خاموش نہیں بیٹھے گی اور اگر حکومت متحدہ اپوزیشن کی جانب سے تحقیقات کے لیے پیش کیے گئے ٹی او آرز پر متفق نہ ہوئی تو ہر صورت سڑکوں پر آئیں گے۔

واضح رہے حکومت اوراپوزیشن کی ٹیموں کے درمیان ’’ٹی او آرز‘‘ کی تشکیل میں ڈیڈ لاک برقرار ہے، حکومت اور اپوزیشن دونوں جانب سے ایک دوسرے کو ڈیڈ لاک کا ذمہ دار قرار دیا جارہا ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں