عمران خان کو بطور وزیراعظم کے لئے نامزد کردیا گیا
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کو پاکستان کا آئندہ وزیراعظم نامزد کردیا گیا

اسلام آباد :پی ٹی آئی کی بائیس سالہ جدوجہد میں تاریخی دن آگیا، عام انتخابات میں کامیابی کے بعد پاکستان تحریک انصاف اور اتحادی جماعتوں نے عمران خان کو پاکستان کا آئندہ وزیراعظم نامزد کردیا۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد کے نجی ہوٹل میں پاکستان تحریک انصاف کی پارلیمانی پارٹی کا اجلاس ہوا، اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ عمران خان وزیراعظم ہوں گے۔

تمام اراکین نے عمران خان کو متفقہ طورپر وزیراعظم نامزد کردیا، پی ٹی آئی کے کسی رکن نےعمران خان کووزیراعظم نامزد کرنے پر مخالفت نہیں کی۔

اجلاس میں قومی اسمبلی میں اسپیکر اور ڈپٹی اسپیکر کی نامزدگی کا اعلان بھی متوقع ہے جبکہ عمران خان ارکان قومی اسمبلی کواہم فیصلوں پراعتماد میں لیں گے۔

اجلاس میں شاہ محمود قریشی ، فواد چوہدری، عارف علوی ، عمران اسماعیل، شفقت محمود اور دیگر رہنما شریک ہیں جبکہ عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید احمد بھی اجلاس میں موجود ہیں۔

عمران خان متفقہ طور پر پی ٹی آئی کے پارلیمانی رہنما مقرر

پارلیمانی پارٹی اجلاس میں عمران خان کو متفقہ طور پر پی ٹی آئی کا پارلیمانی رہنما بھی مقرر کیا گیا ، شاہ محمودقریشی کی جانب سے قرارداد پیش کی گئی۔

تمام اراکین نے کھڑے ہوکرتالیاں بجائیں اورچیئرمین تحریک انصاف عمران خان کومبارکبا دپیش کی۔

دوسری جانب تحریک انصاف کوقومی اسمبلی میں اکثریتی ارکان کی حمایت حاصل ہوگئی ہے، آزادارکان کی شمولیت سے پی ٹی آئی کی قومی اسمبلی میں تعداد ایک سو پچیس ہوگئی ہے۔

اقلیتی و مخصوص نشستیں ملا کر پی ٹی آئی کو 174 ارکان کی حمایت حاصل ہے جب کہ تختِ لاہور پر راج کے لیے بھی تحریکِ انصاف کو 186 ارکان کی حمایت حاصل ہوگئی ہے۔

وزیراعظم کے انتخاب کے لئے ایم کیو ایم، ق لیگ، جی ڈی اے، بی اے پی، جمہوری وطن پارٹی کے شاہ زین بگٹی اور شیخ رشید احمد کپتان کو ووٹ دیں گے۔

خیال رہے عمران خان کی تقریب حلف برداری کی تقریب 13 اگست کو ہونے کا امکان ہے، جس میں پی ٹی آئی چیئرمین نے اپنی قیادت میں ورلڈ کپ جیتنے والی ٹیم کو وزیراعظم کی تقریب حلف برداری میں بلانے کا فیصلہ کیا ہے۔

واضح رہے کہ 25 جولائی کو ہونے والے انتخابات میں پی ٹی آئی اکثریتی جماعت بن کر سامنے آئی تھی، جو قومی اسمبلی کی 116 سیٹیں جیتنے میں کامیاب رہی تھی۔

پی ٹی آئی ترجمان فواد چوہدری نے اپنے ایک بیان میں کہا تھا کہ عمران خان وزرائے اعلیٰ اور وزراء کے فیصلے 11تاریخ تک کرلیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں