قومی اسمبلی کے ڈپٹی اسپیکر کے عہدے پر بلوچستان سے رکن نامزد -
The news is by your side.

Advertisement

قومی اسمبلی کے ڈپٹی اسپیکر کے عہدے پر بلوچستان سے رکن نامزد

اسلام آباد: عمران خان نے ایک اور وعدہ پورا کرتے ہوئے قومی اسمبلی کے ڈپٹی اسپیکر کے عہدے کے لیے بلوچستان سے رکن نامزد کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی چیئرمین نے بلوچستان کو ساتھ لے کر چلنے کا وعدہ پورا کر دیا، ایوانِ بالا میں ڈپٹی اسپیکر کے عہدے پر بلوچستان سے رکن اسمبلی کو پی ٹی آئی کی طرف سے نامزد کردیا گیا۔

قومی اسمبلی میں قاسم سوری ڈپٹی اسپیکر کے لیے پاکستان تحریکِ انصاف کے امیدوار ہوں گے، دوسری طرف اسد قیصر نے بھی قومی اسمبلی کے اسپیکر کے لیے کاغذاتِ نامزدگی جمع کرا دیے۔

اس موقع پر تحریک انصاف کے نامزد ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری نے کہا کہ وہ عمران خان کا شکریہ ادا کرتے ہیں جنھوں نے انھیں ڈپٹی اسپیکر نامزد کیا، بلوچستان کی نمائندگی سے بلوچستان کا احساس محرومی دورہوگا۔

قبل ازیں عمران خان کی زیرِ صدارت پی ٹی آئی کور گروپ کا اجلاس منعقد ہوا، جس میں اہم امور پر مشاورت کی گئی، وزیرِ اعلیٰ پنجاب اور وفاقی کابینہ کے ناموں پر بھی غور کیا گیا۔

قومی اسمبلی کا اجلاس‘ نومنتخب اراکین نےحلف اٹھالیا

خیال رہے کہ پاکستان پیپلز پارٹی کی جانب سے قومی اسمبلی میں اسپیکر شپ کے لیے خورشید شاہ نے بھی کاغذاتِ نامزدگی حاصل کرلیے ہیں۔

دو دن قبل قومی اسمبلی میں اسپیکر کے عہدے کے لیے تحریکِ انصاف اور پیپلز پارٹی کے رہنماؤں کے درمیان مذاکرات ہوئے تھے جس میں خورشید شاہ نے پی ٹی آئی کے اسد قیصر کے حق میں دست بردار ہونے سے انکار کر دیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں