ابھی تو ٹریلر دکھایا ہے، فلم ابھی باقی ہے، عمران خان،ریلی نوشہرہ پہنچ گئی -
The news is by your side.

Advertisement

ابھی تو ٹریلر دکھایا ہے، فلم ابھی باقی ہے، عمران خان،ریلی نوشہرہ پہنچ گئی

نوشہرہ: تحریک انصاف کی تحریک احتساب نوشہرہ پہنچ گئی، پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان کا کہنا ہے کہ وزیراعظم نواز شریف بتائیں کہ ان کے پاس پیسہ کہاں سے آیا؟ پاناما لیکس کو چار ماہ ہوگئے لیکن وزیراعظم نے جواب تک نہ دیا، تحریک انصاف نے ابھی تو ٹریلر دکھایا ہے، پوری فلم ابھی باقی ہے۔

نوشہرہ میں ریلی پہنچنے پر کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے عمران خان نے کہاکہ دنیا بھر میں حکمران اپنے عوام کو جواب دہ ہوتے ہیں لیکن نواز شریف نے قوم کو اب تک کوئی جواب نہیں دیا، اگر وہ چوری میں ملوث نہ ہوتے تو خود کہتے کہ میرا احتساب کرلو، حکمرانوں کو عوام کے سامنے جواب دینا ہوگا۔

ان کا کہنا تھا کہ خیبر پختون خوا میں مثالی گورننس ہے، ہم نے مثالی کام کیے،کے پی کے کی پولیس ملک کی سب سے بہتری فورس ہے ، صوبے میں موجود اپنی غلطیوں کو درست کرنے کی کوشش کریں گے، ہم نے صوبے میں ذاتی فائدے کے لیے کوئی کام نہیں کیا،میں نے اقتدار میں آکر اپنی کوئی فیکٹری نہیں لگائی۔

انہوں نے زور دیا کہ ہم نے کے پی کے میں بڑی حد تک کرپشن کا خاتمہ کردیا لیکن تسلیم کرتے ہیں کہ ہم سے بھی کچھ غلطیاں ہوئیں، ہم سیاست پیسہ بنانے کے لیے نہیں عوام کی خدمت کرنے کے لیے کرتے ہیں۔

چیئرمین تحریک انصاف کا مزید کہنا تھا کہ نواز شریف نے تین برس میں 6ہزار ارب روپے قرضہ لیا، ڈیزل پر سو فیصد ٹیکس لیا جارہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں