The news is by your side.

Advertisement

مریم نواز کی پیشی کی وجہ حسین نواز کا بیان ہے، فواد چوہدری

لاہور: تحریک انصاف کےرہنما چوہدری فواد کا کہنا ہے کہ مریم نواز کی پیشی تحریک انصاف کی وجہ سے نہیں حسین نواز کے بیان کی وجہ سے ہورہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان تحریک انصاف فواد چوہدری نے دیگر پارٹی رہنماؤں کے ہمراہ لاہور میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ ہم نے صرف ایک نسل میاں نوازشریف کے احتساب کی بات کی تھی، نوازشریف صاحب خود تینوں نسلوں کو کیس میں لے آئے۔ مریم نواز کی پیشی عمران خان کی وجہ سے نہیں ہورہی، پی ٹی آئی پر غصہ کر نے والے جان لیں پیشی کی وجہ حسین نواز کا بیان ہے۔

فوادچوہدری نے کہا کہ مریم نواز کی پیشی سے نون لیگ کے سیاسی جنازے کا آغاز ہوگی، مسلم لیگ ن کی سیاسی موت واقع ہوگئی ہے، اب صرف آخری رسومات ہونا باقی ہیں

ترجمان پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ ایسی منی ٹریل بنائی گئی جس میں نہ سر مایا کاری کرنے والا زندہ ہے نہ سرمایا لگانے والا، اسٹیبلشمنٹ کی پیداوار آج اسٹیبلیشمنٹ پر الزام لگارہی ہے کہ نواز شریف کے خلاف شازش ہورہی ہے، نوازشریف نےنیلسن ،نیسکول کی ملکیت کے کاغذات دکھانے تھے۔

انھوں نے مزید کہا کہ جےآئی ٹی کو سپریم کورٹ کے ججز کا اعتماد حاصل ہے، جے آئی ٹی ممبران پر حملوں کا سپریم کورٹ کو نوٹس لینا چاہیے، جےآئی ٹی ممبران پر وزیراعظم ہاؤس کے لوگوں کے حملے ہورہےہیں، جس طرح دھمکیاں دی جارہی ہے یہ توہین عدالت کے زمرے میں آتا ہے۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ حسین نواز نے انٹرویو میں مریم نواز کا نام لیا تھا، مریم نواز کو عمران خان یا پی ٹی آئی نے نہیں بلایا، مریم نواز پر الزام ہے انہوں نے فرنٹ ویمن کے طور پر کمپنیاں چلائیں۔

مریم نواز کی پشی کے موقع پر پروٹوکول پر تنقید کرتے ہوئے فواد چوہدری نے کہا کہ پولیس کی ایس پی مریم نواز کو سلیوٹ کیوں کررہی تھیں، اسلام آباد میں نیم فوجی دستے کیوں تعینات کیے گئے ہیں، بے نظیربھٹو کی فوٹیج دیکھ لیں وہ کیسے کیسز میں پیش ہوتی تھیں۔

تحریک انصاف کے ترجمان نے مریم نواز کے بیانات پر ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ انکی باتیں مضحکہ خیز ہیں ۔ اچانک اثاثے اربوں میں بڑھ جائیں تو جواب دینا ہی پڑتا ہے، منی ٹریل کے سوال پر مریم بی بی کا ناراض ہونا بنتا نہیں، جھوٹ پرانہیں معافی مانگنی چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ شریف خاندان کے ساتھ سب سے بڑی سازش شریف خاندان نے خود کی ہے، جو اپنے ہی بیانات کی وجہ سے کٹہرے تک پہنچی ۔

فواد چوہدری نے کہا کہ آصف کرمانی اور نہال ہاشمی الطاف حسین کی طرح بیان دے رہے ہیں اور انہیں بیانات میں خود ہی پھنس بھی جائیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں