The news is by your side.

Advertisement

پاکستان تحریک انصاف قانون کے ساتھ کھڑی ہے، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف قانون کے ساتھ کھڑی ہے، انصاف کے لیے تحریک انصاف مسلسل جدوجہد کرتی رہی ہے۔

تفصیلات کے وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان نے پریس کانفرس کے دوران کہا کہ پرویزمشرف کے فیصلے پر لیگل کمیٹی نے کورکمیٹی کو بریفنگ دی۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ علی ظفر اور بابراعوان نے کور کمیٹی کو عدالتی فیصلے پر بریفنگ دی، علی ظفراور بابراعوان نے فیصلے میں قانونی سقم سے آگاہ کیا۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ ملکی مفاد ہرحال میں مقدم ہے، اداروں کو تقویت دینا ہے، کابینہ اور ہر سطح پر فیصلے کے جائزے کے بعد حتمی مؤقف دیا جائے گا۔

فردوس عاشق اعوان کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے کہا ادارے ریاست کے ستون ہیں، ہم نے اپنے اداروں کو مضبوط کرنا ہے، ریاست کا مفاد ہرحال میں مقدم ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کسی انفرادی ملک سے نہیں مسلم امہ سے یکجہتی کا خواہاں ہے، پاکستان مسئلہ نہیں مسائل کا حل بننا چاہتا ہے، مسلم امہ کو یکجا کرنے میں پاکستان اپنا کردار ادا کرتا رہے گا، پاکستان مسلم امہ میں اتحاد کے فروغ کے لیے کوشاں رہے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں