The news is by your side.

Advertisement

پاکستان تحریک انصاف آج منڈی بہاؤالدین میں سیاسی قوت کا مظاہرہ کرے گی

منڈی بہاؤالدین: پاکستان تحریک انصاف آج منڈی بہاؤالدین میں عوامی طاقت کا مظاہرہ کرےگی۔ جلسے سے چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان خطاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کا جلسہ آج منڈی بہاؤالدین کے قائداعظم گراؤنڈ میں ہوگا۔ عمران خان سمیت پارٹی کے دیگر رہنما جلسے سے خطاب کریں گے۔

قائداعظم گراؤنڈ میں مرکزی اسٹیج بنا دیا گیا، کرسیا ں لگا دی گئی ہیں جبکہ گراؤنڈ کےاطراف عمارتوں پرعمران خان و دیگررہنماؤں کی تصاویرلگا دی گئیں۔

ڈپٹی کمشنر کا کہنا ہے کہ جلسہ گاہ میں واک تھروگیٹ نصب کر دیے گئے ہیں، جلسےکی سیکیورٹی پر400 پولیس افسران و اہلکارتعینات کیے گئے ہیں۔

جلسےکی سیکیورٹی کے لیے ڈی پی او آفس میں کنٹرول روم قائم کیا گیا ہے، سی سی ٹی وی کیمروں سے جلسہ گاہ کی مانیٹرنگ کی جائے گی۔


ایک بھائی مظلوم بنتا ہے، دوسرے نے پنجاب پولیس کو ڈاکیا بنادیا، عمران خان


یاد رہے کہ گزشتہ روز میانوالی میں تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا تھا کہ دونوں بھائیوں میں سے ایک مظلوم اورمعصوم بن جاتا ہے کہ مجھےکیوں نکالا، دوسرا بھائی ایسے ڈرامے کرتا ہے کہ لوگ حیران رہ جاتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں