The news is by your side.

Advertisement

بلاول کے لیے شرم کا مقام ہے پورا خاندان ہی کرپٹ نکلا، عثمان ڈار کا ردعمل

اسلام آباد: وزیراعظم کے معاون خصوصی عثمان ڈار نے کہا ہے کہ بلاول بھٹو کے لیے شرم کا مقام ہے پورا خاندان ہی کرپٹ نکلا، والد اور بھوپھی جن الزامات میں گرفتار ہوئے بلاول کو منہ چھپانا چاہئے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کے معاون خصوصی عثمان ڈار نے بلاول بھٹو کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ حیرت ہے بلاول بھٹو کی جانب سے والد اور پھوپھی کی کرپشن کا دفاع کیا جارہا ہے۔

عثمان ڈار نے کہا کہ بلاول کو مشرف اور عمران خان کے دور میں فرق پتا چل جانا چاہئے تھا، مشرف کے دور میں این آر او ملتا تھا، عمران خان کے دور میں نہیں، پی ٹی آئی حکومت میں سب چور جیل جارہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مشرف دور میں باورچیوں سمیت پورا خاندان لندن، جدہ بھاگ جاتا تھا، پرویز مشرف نے ڈیل کی تھی عمران خان ڈھیل بھی دینے کو تیار نہیں ہیں۔

عثمان ڈار نے کہا کہ عمران خان کی حکومت میں کرپشن اور احتساب پر سمجھوتہ نہیں ہوگا، بلاول، وزیراعظم اور حکومت پر تنقید کے بجائے کیسز کی پیروی کریں۔

واضح رہے کہ بلاول بھٹو کا پریس کانفرنس میں کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی نے آمروں کے ہر دور کا مقابلہ کیا یہ کیا چیز ہیں، حکومت غریبوں کا معاشی قتل کررہی ہے ہم خاموش نہیں رہیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ خان صاحب کی حکومت کو آج بھی گراسکتے ہیں مگر نہیں گرا رہے ہیں، ہم چاہتے ہیں حکومت اپنی آئینی مدت پوری کرے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں