site
stats
پاکستان

تحریک انصاف آج ساہیوال میں میدان سجائے گی

ساہیوال : تحریک انصاف ساہیوال میں اتوار کو ایک بڑے جلسہ عام کا انعقاد کر رہی ہے جس سے تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان خصوصی خطاب کریں گے اور پاناما کیس کے حوالے سےا ہم اعلان کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاناما ہنگامے پر تحریک انصاف آج ساہیوال میں عوامی عدالت لگا ئے گی جس کے لیے ساہیوال کے شیخ ظفر علی اسٹیڈیم میں تیاریاں عروج پر ہیں، جلسہ گاہ کو برقی قمقموں اور پارٹی جھنڈوں سے سجایا جا رہا ہے جب کہ قائدین کے لیے بڑا اسٹیج تیار کیا گیا ہے جس کے عقب میں خوبصورت بینرز سے مزین اسکرین آویزاں کی جائے گی۔


ساہیوال میں کپتان کے کھلاڑیوں کا جوش دیدنی ہے اور عوام کی کثیر تعداد جلسہ گاہ کی تیاریاں دیکھنے کے لیے اپنے اہل خانہ کے ہمراہ پہنچ گئے ہیں جب کہ پورے علاقے کو تحریک انصاف کے جھنڈوں سے سجایا گیا ہے اور اہم شاہراہوں پر استقبالی بینرز بھی آویزاں کیے گئے ہیں۔

اس جلسے کی تیاریوں میں سب سے اہم بات ڈی جے ولی سنز کی جانب سے تیار کردہ پارٹی کے نئے نغمے کا اجراء ہے جس میں پاناما کیس کو موضوع بنایا گیا ہے، کلاسیکل اور جدید موسیقی سے امتزاج سے مزین اس نغمے کو مشہور قوام بشیر میانداد کے بھائی فیض میاں داد کی خوبصورت آواز میں ریکارڈ کیا گیا ہے۔

یہی نہیں بلکہ ڈی جے ولی سنز کی جانب سے کل جلسہ عام میں بیس ہزار پارٹی جھنڈے تقسیم کرنے کا اعلان بھی کیا گیا ہے جب کہ ساہیوال کے عوام اپنے کپتان کے اہم خطاب کو سننے کے لیے بے تاب نظر آ رہے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top