The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم کی قیادت کو شہریوں نے گھیر لیا، نعرے بازی

کراچی: اے آر وائی کے دفتر آنے والے ایم کیو ایم کے وفد کو واپسی پر زینب مارکیٹ کے قریب عوام نے گھیرے میں لے کر پاکستان کے حق اور متحدہ کی مخالفت میں نعرے لگائے۔

People surround MQM delegation, raise Pakistan… by arynews

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم کا ایک وفد اے آروائی کے دفتر گزشتہ روز کے واقعے کی مذمت کرنے آیا، ایم کیو ایم کے وفد کی سربراہی ڈاکٹر فاروق ستار کررہے تھے جب کے وفد میں ڈاکٹر عامر لیاقت، خواجہ اظہار الحسن سمیت دیگر رہنماء بھی موجود تھے۔

ایم کیو ایم کے وفد کی واپسی پر رینب مارکیٹ پر موجود عوام نے ڈاکٹر فاروق ستار کی گاڑی کو گھیر کر پاکستان کے حق میں فلک شگاف نعرے لگائے اور بھارت کی حمایت کرنے والوں کو غدار کے نعرے لگائے گئے‘‘۔

شہریوں نے ڈاکٹر فاروق ستار کی گاڑی کو روک کر کہا کہ ’’پہلے کارکنان سے حملہ کرایا جاتا ہے اور پھر اظہارہمدردی کے لیے تعزیت کرنے آجاتے ہیں، عوام نے ڈاکٹر فاروق ستار کو گھیر کر گاڑی شیشہ اتارنے پر زور دیا، شہریوں کی جانب سے جہاں وطن کی حمایت میں نعرے لگائے گئے وہی بھارت کی حمایت کرنے پر بھی ایم کیو ایم کی قیادت کے خلاف نعرے بازی کی گئی‘‘۔

عوام نے فاروق ستار کو دیکھتے ہی ’’بھارت کا جو یار ہے۔۔۔ غدار ہے غدار ہے‘‘ کے بھی نعرے لگائے، تاہم پاکستان زندہ باد کے نعروں کے جواب میں ڈاکٹر فاروق ستار کی جانب سے بھی عوام کو ہاتھ ہلا کر پاکستان زندہ باد کے نعروں کا جواب دیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں