جماعت اسلامی کی جنرل (ر) راحیل شریف کو شمولیت کی دعوت -
The news is by your side.

Advertisement

جماعت اسلامی کی جنرل (ر) راحیل شریف کو شمولیت کی دعوت

لاہور : پنجاب اسمبلی میں جماعت اسلامی کے رکن نے جنرل (ر) راحیل شریف کو اپنی پارٹی میں شمولیت کی دعوت دے دی۔ رانا ثناء اللہ کا کہنا ہے کہ صوبے میں امن و امان کی صورتحال کافی بہتر ہے۔ سمعیہ چوہدری کی ہلاکت اور قسمت بیگ قتل کی تحقیقات جاری ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب اسمبلی میں آج قراردادوں کا راج رہا، پنجاب اسمبلی کا اجلاس اسپیکر رانا محمد اقبال کی زیرصدارت منعقد ہوا، اجلاس میں پوائنٹ آف آرڈر پر بات کرتے ہوئے جماعت اسلامی کے پارلیمانی لیڈر ڈاکٹر وسیم اختر نے سابق آرمی چیف جنرل ( راحیل شریف) کو ریٹائرمنٹ کے دو سال مکمل کرنے کے بعد جماعت اسلامی میں شمولیت کی دعوت دے ڈالی۔

آزاد حثیت سے جیتنے والے رکن احسن ریاض فتیانہ نے ججز اور بیوروکریٹس کی دہری شہریت کے خلاف جمع کرائی گئی اپنی قرار داد مسترد ہونے پر احتجاج کیا۔

احسن ریاض فتیانہ نے خواجہ سراؤں کے حقوق اور ان کے عمرہ اور مناسک حج کی ادائیگی کیلئے مناسب قانون سازی کیلئے قرارداد جمع کروا دی جبکہ ایوان میں حکومت نے چار بلوں کی منظوری بھی دی۔

دوسری جانب وزیر قانون رانا ثناء اللہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے صوبے اور بالخصوص لاہور میں امن و امان کی صورت حال کو تسلی بخش قرار دیا ہے۔

رانا ثنا اللہ نے کہا کہ چنبہ ہاؤس میں ہلاک ہونے والی سمعیہ چوہدری کی موت نشہ آور شے زیادہ لینے پر ہوئی ۔ان کا کہنا ہے کہ اداکارہ قسمت بیگ کا قتل ڈکیتی کی واردات نہیں تھا۔ میڈ یا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ چنبہ ہاوس میں ملازم ایک ملازم لوگوں کے حوالے سے کمرے بک کرتا تھا ۔

 چنبہ ہاوس کے ملازم نے سمعیہ کے لیے کمرہ بک کیا تھا ۔ ان کا کہنا تھا کہ پنجاب پولیس کرائم کے بڑی واداتوں کی تحقیقات کر رہی ہے ،اداکارہ قسمت بیگ سمیت چار اہم کیسز پر پولیس سنجیدگی سے کام کر رہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں