پنجاب بھر کی جیلوں میں‌ موبائل جیمرز لگانے پر غور
The news is by your side.

Advertisement

پنجاب بھر کی جیلوں میں‌ موبائل جیمرز لگانے پر غور

لاہور: پنجاب بھر کی انسداد دہشت گردی کی عدالتوں کے ججز کا اجلاس 5 نومبر کو طلب کر لیا گیا جس میں زیر التوا مقدمات جلد نمٹانے،  اشتہاری ملزمان کی گرفتاریوں، بیرون ملک فرار ملزمان کو انٹرپول کے ذریعے واپس لانے اور پنجاب بھر کی جیلوں میں موبائل فون جیمرز لگانے کے معاملات پرغور کیا جائےگا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائیکورٹ کے جسٹس عبدالسمیع خان کی سربراہی میں پانچ نومبر کو انسداد دہشت گردی عدالتوں کے ججز کا اجلاس طلب کر لیا گیا، اجلاس میں پنجاب بھر کی انسداد دہشت گردی عدالتوں کے ججز ،،سیکرٹری قانون، پراسیکیوٹر جنرل پنجاب،صوبہ بھر کے آر پی اوز  شریک ہوں  گے۔

اجلاس میں مذہبی بنیادوں پر نظر بندیوں، جیلوں میں موبائل فون کے استعمال پر پابندی ، اشتہاریوں کی گرفتاریوں اور زیرالتوا مقدمات کو جلد نمٹنے کے امور پر بھی غور کیا جائے گا۔

اجلاس میں اشتہاری ملزمان کی فوری گرفتاری، بیرون ملک مفرور افراد کو انٹرپول کے ذریعے وطن واپس لانے اور پنجاب بھر کی جیلوں میں موبائل فون جیمر لگانے کے معاملات بھی زیر غور آئیں گے۔

اجلاس میں انسداد دہشت گردی عدالتوں کی سکیورٹی کو فول پروف بنانے، زیر التواءمقدمات کے چالان بروقت بھجوانے اور مقدمات روزانہ کی بنیاد پر نمٹانے کے حوالے سے انسداد دہشت گردی عدالتوں کی کارکردگی کا بھی جائزہ لیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں