پنجاب کابینہ کی تشکیل کیلئے مشاورت مکمل، وزراء کا اعلان دو روز بعد کیا جائے گا -
The news is by your side.

Advertisement

پنجاب کابینہ کی تشکیل کیلئے مشاورت مکمل، وزراء کا اعلان دو روز بعد کیا جائے گا

اسلام آباد : پنجاب کابینہ پر وزیراعظم عمران خان سے وزیراعلیٰ پنجاب کی مشاورت مکمل ہوگئی، صوبائی کابینہ میں کون سے وزراء کون سے محکمے لیں گے اس کا اعلان دو روز میں کر دیا جائے گا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ پنجاب میں کابینہ کی تشکیل کیلئے وزیر اعظم عمران خان نے وزیراعلیٰ عثمان بزدار سے مشاورت کی ہے، جس کے بعد فیصلہ کیا گیا ہے کہ پہلے مرحلے میں پندرہ وزراء کو قلمدان سونپے جائیں گے۔

ذرائع کے مطابق پی ٹی آئی کے نظریاتی اور سینئر ارکان کو بھی وزارتیں دی جائیں گی، محمودالرشید کو ہاؤسنگ اور سی اینڈ ڈبلیو، علیم خان کو بلدیات کا محکمہ ملنے کا امکان ہے۔

یاسمین راشد وزیر صحت، سبطین خان وزیر زراعت، سمیع اللہ کو چیف وہپ بنائے جانے کا امکان ہے۔ اس کے علاوہ ہاشم جواں بخت تعلیم جبکہ حسنین بہادر خزانے کا محکمہ سنبھالیں گے۔

میاں اسلم اقبال یا فیاض الحسن چوہان کو اطلاعات کا قلمدان ملنے کا امکان ظاہر کیا جا رہا ہے، راجہ بشارت پارلیمانی امور اور جہانزیب کچھی کو لائیو اسٹاک، راجہ یاسر کو ہائر ایجوکیشن کا محکمہ دیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق مراد راس، اجمل چیمہ اور حافظ عمار کو بھی کابینہ میں شامل کیا جائے گا، اطلاعات کے مطابق وزراء کے نام اور ان کے محکموں کا اعلان دو روز بعد کردیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں