The news is by your side.

Advertisement

مؤخرادائیگی پرتیل کی فراہمی : وزیراعلیٰ پنجاب کا سعودی فرمانروا اور ولی عہد کاشکریہ ادا

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار  نے مؤخرادائیگی پرتیل فراہمی پر سعودی فرمانروا اور ولی عہد کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا سعودی عرب نے ایک بار پھرپاکستان کاساتھ دے کر دوستی نبھائی، کریڈٹ پر تیل کی فراہمی معیشت کیلئےتازہ ہواکاجھونکاہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے مؤخرادائیگی پرتیل فراہمی پرسعودی عرب سے اظہار تشکر کرتے ہوئے کہا فراخدلانہ اقدام پرسعودی فرمانروا،ولی عہد کاشکریہ اداکرتےہیں۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کریڈٹ پر تیل کی فراہمی معیشت کیلئےتازہ ہواکاجھونکاہے، معیشت کے بارے میں غیر یقینی کے بادل چھٹ جائیں گے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا سعودی عرب نے ایک بار پھرپاکستان کاساتھ دےکر دوستی نبھائی، سعودی عرب کی بروقت مدد سے پاکستانی کرنسی کی قدر مستحکم ہوگی، سابق حکومتوں کی لوٹ مارکی وجہ سےدرپیش معاشی مشکلات کم ہوں گی۔

مزید پڑھیں : سعودی عرب تین سال تک پاکستان کو سالانہ 3 ارب 20 کروڑ ڈالرکا تیل ادھار دے گا

یاد رہے گذشتہ روز مشیر خزانہ حفیظ شیخ نے کہا تھا کہ سعودی عرب تین سال تک پاکستان کو3 ارب 20 کروڑ ڈالر کا تیل ادھاردے گا، پاکستان کےعوام کی حمایت پر سعودی ولی عہد کا شکرگزارہوں، اس سے پاکستان کی ادئیگیوں کے توازن کی پوزیشن بہترہوگی۔

انھوں نے بتایا کہ سعودی عرب یکم جولائی 2019 سے ہرماہ 275 ملین ڈالر کا تیل ادھاردے گا۔

خیال رہے کہ گزشتہ کچھ دن میں ڈالر کی قیمت کو پر لگ گئے، جس کے بعد لوگوں نے ڈالر خرید کر رکھنا شروع کردیا، ڈالر کی اس ذخیرہ اندوزی کے بعد ڈالر کی قیمت میں مزید اضافہ ہورہا ہے، جس کے بعد ڈالر ملکی تاریخ کی بلند ترین سطح 153 روپے پر پہنچ گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں