The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں گاڑیوں کی نمبر پلیٹ تبدیل کرنے کا فیصلہ

لاہور : صوبہ پنجاب میں گاڑیوں کی نمبر پلیٹ کا ڈیزائن تبدیل کرنے کا فیصلہ کر لیا گیا ہے اور آئندہ ماہ سے شہریوں کو نئے ڈیزائن کی نمبر پلیٹ جاری کردی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن پنجاب کی جانب سے رواں ماہ صوبے بھر کی تمام گاڑیوں کیلیے نئی نمبر پلیٹس جاری کی جائیں گی، اس بار نمبر پلیٹ کا ڈیزائن تبدیل اس کا سائز اور فونٹ بڑا رکھا گیا ہے جس کی تصدیق محکمہ ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن کے ڈائریکٹر کی جانب سے بھی کر دی گئی ہے۔

گزشتہ برس جنوری2019 سے اب تک محکمہ ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن عوام سے1200 روپے فی نمبر پلیٹ رجسٹریشن کے وقت وصول کر رہا تھا لیکن انہیں نئی نمبر پلیٹ نہیں دی جارہی تھی کہ ڈیزائن تبدیل کیا جارہا ہے اور اس مد میں 18 لاکھ افراد در بدر پھر رہے تھے اور انہیں نمبر پلیٹس نہیں دی جارہی تھیں۔

اہم اب محکمہ ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن نے اس کا ٹھیکہ ایک کمپنی کو دے دیا ہے اور اگلے مہینے سے نئی نمبر پلیٹس ملنا شروع ہو جائیں گی، نمبر پلیٹس تبدیل کرنے کا فیصلہ سیف سٹی حکام کی جانب سے درخواست موصول ہونے کے بعد کیا گیاہے۔

سیف سٹی حکام نے اپنی درخواست میں کہا تھا کہ گاڑیوں، موٹر سائیکلوں اور بسوں کی نمبر پلیٹس کا سائز بڑا کیا جائے تاکہ ان کو سی سی ٹی وی کیمرے میں ریڈ کرنے میں آسانی ہو۔

Comments

یہ بھی پڑھیں