site
stats
پاکستان

پنجاب فوڈ اتھارٹی کی کارروائی‘ 2 غیرملکی ریسٹورینٹ سیل

Punjab Food Authority

لاہور: پنجاب فوڈ اتھارٹی نے مختلف مقامات پرکارروائی کرتے ہوئے 2 غیر ملکی ریسٹورینٹ سیل جبکہ دیگر تین ہوٹلوں پر50، 50 ہزار روپے جرمانہ عائد کیا۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب فوڈ اتھارٹی کے ڈائریکٹر جنرل نورالامین مینگل کی سربراہی میں ٹیم نےموٹروے سکھیکی ریسٹ ایریا پرواقع معروف غیرملکی ریسٹورینٹ پرچھاپہ مارا۔

ڈی جی فوڈ اتھارٹی کا کہنا ہے کہ ریسٹورنٹ میں زائد المیعاد اشیا، ناقص صفائی اوراشیا کی تیاری میں استعمال کوکنگ آئل بھی ناقص پایا گیا جس کے باعث غیرملکی ریسٹورینٹ کو سیل کردیا گیا۔

ڈائریکٹر جنرل نورالامین مینگل کے مطابق ایم ایم عالم روڈ پر واقع غیر ملکی ریسٹورینٹ میں زائد المیعاد اشیا پائی گئیں جس پر ریسٹورینٹ کو سیل کردیا گیا جبکہ دیگرتین ہوٹلوں پر50، 50 ہزار روپے جرمانہ عائد کیا گیا۔


پنجاب فوڈ اتھارٹی کا ڈبے والے جوسز کی تمام کمپنیز کو ہدایت نامہ جاری


یاد رہے کہ رواں برس 18 اگست کو پنجاب فوڈ اتھارٹی کے ڈائریکٹر جنرل نورالامین مینگل نے ڈبے والے جوسز کی تمام کمپنیز کو ہدایت نامہ جاری کیا تھا جس میں جوسز میں پھلوں کے خالص اجزا، غیرقدرتی اجزا کی مقدار کا تعین کرنے کا کہا گیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top