The news is by your side.

Advertisement

گورنرپنجاب چوہدری سرور نے کفایت شعاری میں سب کو پیچھے چھوڑ دیا

لاہور : گورنرپنجاب چوہدری محمدسرور نے کفایت شعاری میں سب کو پیچھے چھوڑ دیا، گورنرہاؤس میں رواں سال مختص اخراجات میں 1 کروڑ 31 لاکھ روپے کی بچت کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق گورنرپنجاب چوہدری محمدسرور نے کفایت شعاری اور بچت کی پالیسی کیلئے عملی اقدامات نے مثال قائم کردی ، ذرائع کا کہنا ہے کہ گورنرہاؤس میں رواں سال 1کروڑ57لاکھ میں سے صرف26لاکھ خرچ ہوئے اور مختص اخراجات میں 1 کروڑ 31 لاکھ روپے کی بچت کی گئی۔

ذرائع کے مطابق گورنرہاؤس، سیکرٹریٹ،اسٹاف کے مجموعی اخراجات میں بھی 6کروڑ کی بچت ہوئی جبکہ اسٹاف کے اخراجات میں بھی 3 کروڑ 80 لاکھ کم خرچ ہوئے۔

،گور نرپنجاب چوہدری سرور کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم کےوژن کےمطابق کفایت شعاری پرعمل کررہےہیں، عوام کے ایک پیسے پیسے کی حفاظت ہماری ذمہ داری ہے۔

یاد رہے قومی خزانے سے عیاشی کرنے کی بجائے وزیر اعظم نے امانت و احساس کی تاریخ رقم کی تھی، یہ معلومات سامنے آئی تھی کہ وزیر اعظم عمران خان اپنی رہائش گاہ کے تمام اخراجات اپنی جیب سے ادا کرتے ہیں۔

معلوم ہوا تھا کہ نوکروں کی تنخواہوں، بلوں کی ادائیگی اور رہائش گاہ کی سیکورٹی پر اٹھنے والے اخراجات بھی وزیر اعظم خود ادا کرتے ہیں، وزیر اعظم کا دفتر بھی بچت کی قابل تقلید مثال بن گیا۔

کفایت شعاری مہم کے تحت وزیر اعظم کے دفتر میں ملازمین کی تعداد تاریخ کی کم ترین سطح تک آ گئی، ایک سال کے دوران وزیر اعظم کے دفتر نے 18 کروڑ سے زائد رقم بچا کر قومی خزانے میں واپس کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں