The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کی اجازت کے بغیر تنخواہوں میں اضافے کی سمری منظور نہیں کروں گا،گورنر پنجاب

لاہور : گورنر پنجاب چوہدری سرور نے اراکین پنجاب اسمبلی کی تنخواہوں میں اضافے کی سمری پر دستخط وزیراعظم عمران خان کی اجازت سے مشروط کردیئے۔

تفصیلات کے مطابق اراکین پنجاب اسمبلی کی تنخواہوں میں اضافے پر گورنر پنجاب چوہدری سرور نے بڑا فیصلہ کرتے ہوئے کہا وزیراعظم کی اجازت کے بغیرسمری منظور نہیں کروں گا۔

یاد رہے وزیراعظم عمران خان نے پنجاب اسمبلی میں ارکان کی تنخواہوں میں اضافے پر ناراضگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا پنجاب اسمبلی کی جانب سے اراکین اسمبلی، وزراء خصوصاً وزیراعلیٰ کی تنخواہوں اور مراعات میں اضافے کافیصلہ سخت مایوس کن ہے، پاکستان خوشحال ہوجائےتوشاید یہ قابلِ فہم ہومگر ایسے میں جب عوام کو بنیادی سہولیات کی فراہمی کیلئے بھی وسائل دستیاب نہیں،یہ فیصلہ بالکل بلاجواز ہے۔

مزید پڑھیں : وزیراعظم اراکینِ پنجاب اسمبلی کی تنخواہوں میں اضافے پربرہم

گذشتہ روز پنجاب اسمبلی میں اراکین کی تنخواہوں میں اضافے کا بل کثرت رائے سے منظور کرلیا گیا تھا ، جس کے مطابق اراکین اسمبلی کوماہانہ ایک لاکھ 95 ہزارتنخواہ ملےگی جبکہ اراکین اسمبلی کی بنیادی تنخواہ 80 ہزارروپےکردی گئی۔

اسپیکرپنجاب اسمبلی ہر ماہ 2 لاکھ 60ہزار روپے ، ڈپٹی اسپیکر 2 لاکھ 45ہزار روپے اور وزیراعلیٰ پنجاب4 لاکھ 25 ہزار روپے تنخواہ ماہانہ لیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں