The news is by your side.

Advertisement

پنجاب: سیاحتی سرگرمیاں بحال کرنے کے حوالے سے ایس او پیز جاری

لاہور: حکومت پنجاب نے سیاحتی سرگرمیاں بحال کرنےکے حوالے سے قواعد و ضوابط (ایس او پیز) جاری کردیے۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز کے مطابق سیکریٹری  پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر نے سیاحتی سرگرمیاں بحال کرنے کے حوالے سے نوٹی فکیشن جاری کردیا۔

نوٹی فکیشن میں کہا گیا ہے کہ پارکس، عجائب گھر سمیت دیگر تفریحی مقامات پر سینیٹائزیشن کا سختی سے خیال رکھا جائے گا، تمام مقامات پر احتیاطی تدابیر پر سختی سے عمل کیا جائے گا۔

نوٹی فکیشن میں کہا گیا ہے کہ کسی بھی سیرگاہ پر جگہ کے لحاظ سے 60 فیصد لوگوں کوداخلے کی اجازت ہوگی، ماسک کے بغیر آنے والے شخص کو واپس بھیج دیا جائے گا جبکہ بزرگوں اور کم عمر بچوں کو داخلے کی اجازت نہیں دی جائے گی۔

مزید پڑھیں: فاسٹ فوڈز اور ریسٹورنٹس کے ایس او پیز جاری

نوٹی فکیشن میں کہا گیا ہے کہ تفریحی مقامات پر آنے والوں کو سماجی فاصلے کا ہر صورت خیال رکھنا ہوگا اور انہیں انتظامیہ کے ساتھ تعاون کرنا ہوگا، اگر کسی نے ایس او پیز کی خلاف ورزی کی تو اُسے فوری طور پر تفریحی گاہ سے بے دخل کردیا جائے گا۔

قبل ازیں سیکریٹری پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر نے پنجاب میں فاسٹ فوڈز اور ریسٹورنٹس کھولنےکے قواعد و ضوابط (ایس او پیز) جاری کیے۔

ایس او پیز  کے حوالے سے جاری ہونے والے نوٹی فکیشن میں ہدایت کی گئی ہے کہ فاسٹ فوڈ،ریسٹورنٹس کے ہالز میں سماجی محفلوں کی اجازت نہیں ہو گی، گنجائش کے لحاظ سےصرف50 فیصدلوگوں کو بیٹھ کر کھانا کھانے کی اجازت ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں