The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد میں سیاسی جلسے ، پولیس، ضلعی افسروں اور عملے کی چھٹیاں منسوخ

راولپنڈی: اسلام آباد میں سیاسی جلسوں کے پیش نظر پولیس، ضلعی افسروں اور عملے کی چھٹیاں منسوخ کر دی گئیں اور کہا چھٹی پر گئے ملازمین فوری طور پر متعلقہ محکموں میں رپورٹ کریں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر قانون پنجاب محمد بشارت راجہ کی زیر صدارت اعلی سطحی اجلاس ہوا، جس میں چیف سیکرٹری، آئی جی پنجاب پولیس، ایڈیشنل چیف سیکرٹری ہوم اور سنیئر افسر شریک ہوئے۔

اجلاس میں اسلام آباد میں سیاسی جلسوں کے سکیورٹی پلان کا جائزہ لیا گیا اور جلسوں کے قافلوں کی سکیورٹی اور کسی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کی ہدایات جاری کی گئیں۔

وزیر قانون پنجاب محمد بشارت راجہ نے کہا کہ کسی کو قانون ہاتھ میں لینے کی اجازت نہیں دی جائے گی ، انتظامیہ اور پولیس شرپسند عناصر پر کڑی نظر رکھیں۔

محمد بشارت راجہ کا کہنا تھا کہ شہریوں کے جان و مال کا تحفظ اولین ترجیح ہے، کسی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کیلئے رینجرز کو طلب کیا جا سکتا ہے۔

اجلاس میں پولیس، ضلعی افسروں اور عملے کی چھٹیاں منسوخ کر دی گئیں اور کہا گیا کہ چھٹی پر گئے ملازمین فوری طور پر متعلقہ محکموں میں رپورٹ کریں۔

وزیر قانون پنجاب نے کہا کہ تمام اضلاع کے ڈی پی اوز موبائل اینٹی رائٹ فورس کو متحرک کریں اور سیاسی جماعتوں کے دفاتر کی سکیورٹی یقینی بنائی جائے گی، محمد بشارت راجہ

محمد بشارت راجہ نے ہدایت کی کہ جلسوں کے استقبالیہ کیمپوں پر پولیس اہلکاروں کو تعینات کیا جائے ور موثر ٹریفک پلان مرتب کرکے روٹس پر پولیس اہلکاروں کی تعینات کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں