The news is by your side.

Advertisement

پنجاب کابینہ میں ممکنہ ردوبدل، شہباز شریف اور چوہدری شجاعت کے لندن میں رابطے، چوہدری نثار بھی سرگرم

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے گورنر چوہدری سرور اور وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے ملاقاتیں کر کے صوبائی کابینہ میں مزید تبدیلیوں کا عندیہ دے دیا، اپوزیشن جماعتوں نے بھی رابطے تیز ہوگئے، لندن میں موجود چوہدری شجاعت اور شہباز شریف نے مشترکہ دوستوں کے ذریعے رابطے شروع کردیے۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کابینہ میں مزید تبدیلیوں کے پیش نظر صوبائی اسمبلی کی اپوزیشن جماعتوں کے رابطوں میں تیزی آگئی، ماضی کے حریفوں نے بھی ایک دوسرے سے رابطے شروع کردیے۔

مزید پڑھیں: وزیر اعظم کے نزدیک شخصیات نہیں ملک اہم ہے، معیشت مستحکم کرنے کیلئے بولڈ فیصلہ کیا‘ صمصام بخاری

لندن میں موجود مسلم لیگ ق کے سربراہ چوہدری شجاعت اور شہباز شریف نے مشترکہ دوستوں کی مدد سے ایک دوسرے سے رابطہ کیا اور ماضی کی تلخیوں کو بھلا کر آگے بڑھنے پر اتفاق کیا۔ ذرائع کے مطابق چوہدری برادران پنجاب میں مزید اہم عہدے حاصل کرنے کے لیے سرگرم ہیں۔

شہباز شریف نے چوہدری شجاعت کو پیغام بھیجا کہ آئیے ایک بار پھر جمہوریت کی خاطر ماضی کی تلخیوں کو بھلا کر آگے کا سفر شروع کریں۔

یہ بھی پڑھیں: وزیراعظم کا ایک بار پھر اپنے دونوں وزرائے اعلیٰ پراعتماد کا اظہار

دوسری جانب چوہدری نثار بھی سیاسی میدان میں ایک بار پھر سرگرم ہوگئے، آئندہ ہفتے وہ بھی لندن روانہ ہوں گے جہاں شہباز شریف سے بھی اُن کی ملاقات کا امکان ہے۔ ذرائع کے مطابق شہباز شریف سے مشاورت کے بعد چوہدری نثار پنجاب اسمبلی کی رکنیت کا حلف اٹھانے یا نہ اٹھانے کا بھی اعلان کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں