The news is by your side.

Advertisement

پنجاب کی 12 بڑی سرکاری جامعات اینٹی کرپشن کے ریڈار پر آگئی

لاہور: اینٹی کرپشن پنجاب کی تحقیقاتی ٹیم نے صوبے کی 12 بڑی سرکاری جامعات میں 6 ارب 61 کروڑ کا اسکینڈل بے نقاب کر دیا اور کہا وی سیز نے اختیارات کا ناجائزاستعمال کرکے سرکاری خزانے کو اربوں کا نقصان پہنچایا۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کی 12 بڑی سرکاری جامعات اینٹی کرپشن کے ریڈار پر آگئی ، اینٹی کرپشن پنجاب کی تحقیقاتی ٹیم نے6ارب61 کروڑکااسکینڈل بےنقاب کر دیا۔

اینٹی کرپشن حکام کا کہنا ہے کہ وی سیزکےاختیارات کےناجائزاستعمال سےسرکاری خزانےکواربوں کا نقصان ہوا، گزشتہ 10سال میں 4554 غیر قانونی بھرتیاں کی گئیں۔

ڈی جی اینٹی کرپشن نےاسکینڈل کی تحقیقات کے لئے 4 رکنی جےآئی ٹی بنائی تھی، جے آئی ٹی نےکرپشن کی رپورٹ ڈی جی اینٹی کرپشن پنجاب کوپیش کر دی۔

ڈی جی اینٹی کرپشن نے گورنر اور چانسلرکو ملوث وی سیزکےخلاف کارروائی کیلئے مراسلہ ارسال کردیا ہے ، جس میں حکام نے کہا ہے کہ پنجاب کی12 بڑی جامعات میں پالیسی نظراندازکرکےبھرتیاں کی گئیں۔

جےآئی ٹی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ گریڈ1 سے 16 تک 3138 ، گریڈ17 اوراس سےاوپرنشستوں پر1416غیرقانونی بھرتیاں کی گئیں، سرگودھا یونیورسٹی1099غیرقانونی بھرتیوں کےساتھ سرفہرست رہی۔

رپورٹ کے مطابق پنجاب یونیورسٹی میں 689 غیر قانونی بھرتیاں ہوئیں جبکہ بہاالدین زکریایونیورسٹی میں789 غیرقانونی بھرتیاں کی گئیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں