The news is by your side.

Advertisement

ماسکو : روسی صدرکا ترکی پر عائد پابندیاں اٹھانے کا اعلان

ماسکو: روسی ولادی میر پیوٹن اور ترکی کے صدر رجب طیب اردگان کے درمیان ٹیلی فونک رابطہ ہوا جس میں دونوں رہنماؤں نے دو طرفہ تعلقات کو دوبارہ سے بحال کرنےکے ساتھ ساتھ دہشت گردی کا مقابلہ کرنے کے عزم کا بھی اظہار کیا.

تفصیلات کے مطابق ترک ایوان صدر سے جاری بیان کے مطابق ترکی کے صدر سے گفتگو میں روسی صدر نے دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کو نہ صرف بحال کرنے پر زور دیا بلکہ گذشتہ روز ترکی کے اتاترک ائیرپورٹ پر حملے کی مذمت کی.

ترک ایوان صدر کے مطابق دونوں رہنماؤں نے گفتگو کے دوران مستقل رابطے میں رہنے سمیت ایک دوسرے سے ملنے کی خواہش کا بھی اظہار کیا.

ترک حکام کے مطابق رجب طیب اردگان کی روسی ہم منصب سے چین میں ہونے والی جی ٹوئنٹی سربراہ کانفرنس کے موقع پر ملاقات بھی متوقع ہے.

روسی صدر نے ترک صدر سے ٹیلی فونک رابطے کے بعداجلاس کے دوران ترکی کے ساتھ تعلقات معمول پر لانے کے لیے کابینہ کو ترکی پر سے اقتصادی اور سفری پابندیاں اٹھانے کا حکم دیا.

یاد رہے کہ گزشتہ سال نومبر میں ترکی نے سرحدی حدود کی خلاف ورزی پر روس کا طیارہ مار گرایا تھا جس کے بعد سے دونوں ملکوں کے درمیان کشیدگی پیدا ہوگئی تھی.

واضح رہے کہ رواں ہفتے ترک صدر رجب طیب اردگان نے،شامی سرحد پر روسی طیارے کو گرائے جانے کے واقعے پر روس سے معافی مانگ لی تھی.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں