انڈونیشیا: اژدھا زندہ خاتون کو نگل گیا
The news is by your side.

Advertisement

انڈونیشیا: اژدھا زندہ خاتون کو نگل گیا

جکارتہ: انڈونیشیا میں آدم خور اژدھے نے 54 سالہ خاتون کو زندہ نگل لیا جس کے باعث وہ ہلاگ ہوگئیں، واتبا دو بچوں کی والدہ تھیں۔

اطلاعات کے مطابق انڈونیشیا کے جنوب مشرقی علاقے سلاویسی کی رہائشی 54 سالہ واتبا نامی خاتون جمعرات کی رات اچانک لاپتہ ہوئیں جن کی چپلیں اگلی صبح گھر کے آنگن سے برآمد ہوئیں۔

اہل خانہ نے اپنی مدد آپ کے تحت ایک روز تک تلاش کرنے کی بھرپور کوشش کی مگر اُس میں ناکام رہے بعد ازاں انہوں نے اہل علاقے کو تمام تر صورتحال سے آگاہ کیا جس کے بعد محلے میں محلے میں خوف و ہراس پھیل گیا۔

واتبا کے بیٹوں کا کہنا تھا کہ والدہ نے براؤن رنگ کی ساڑھی اور سرخ بلاؤز زیب تن کیا ہوا تھا، سلاویسی اور اطراف کے علاقوں میں یہ خبر جنگل میں آگ کی طرح پھیل گئی جس کے بعد سب نے مذکورہ خاتون کو تلاش کرنا شروع کیا۔

مزید پڑھیں: اژدھے کے پیٹ میں‌ پھنسی ٹینس بال منہ کے ذریعے باہر نکال لی گئی

اسی دوران ایک محلے دار کو واتبا کے گھر کے نزدیک سڑک کنارے اژدھا نظر آیا جس کا پیٹ بری طریقے سے پھولا ہوا تھا، نوجوان نے واپس آکر آنکھوں دیکھا منظر اہل خانہ کے سامنے بیان کیا۔

بیٹوں اور محلے داروں نے 27 فٹ لمبے اژدھے کو پکڑ کر اُس کا پیٹ چاک کیا تو اندر خاتون کی موجود تھیں مگر زیادہ دیر ہونے کے باعث اُن کا دم گھٹ چکا تھا۔ اژدھے کو جب کاٹا گیا تو خاتون کا سر دم کی طرف جبکہ پیر منہ کی طرف تھے، اہل علاقہ کے مطابق اژدھے نے خاتون کو سر سے نگلنا شروع کیا تھا۔

چونکہ اژدہ چبانے کی صلاحیت نہیں رکھتا تو خاتون کے کپڑے بھی نمایاں تھے جبکہ اُن کا جسم ثابت اور ہڈیاں ٹوٹی ہوئیں تھیں۔ اہل علاقہ نے تمام تر صورتحال کی اطلاع قریبی پولیس کو دی۔

اسے بھی پڑھیں: بہادر نوجوان نے اژدھا پکڑ لیا، ویڈیو وائرل

حکومت نے واقعے کے بعد علاقہ مکینوں سے وعدہ کیا کہ وہ جلد اژدھے مارنے کی مہم شروع کرے گی جس کے بعد یہاں سے تمام آدم خور جانور ختم ہوجائیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں