The news is by your side.

Advertisement

چیف جسٹس کے خلاف نوازشریف کا بیان قابل مذمت ہے، پہلے وہ اپنے گریبان میں‌ جھانکیں: قمر زمان کائرہ

لاہور: پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما قمر زمان کائرہ نے کہا ہے کہ چیف جسٹس کے خلاف نوازشریف کا بیان قابل مذمت ہے.

تفصیلات کے مطابق پیپلز پارٹی پنجاب کے صدر نے نواز شریف کے بیان پر شدید ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ یہ بیان قابل مذمت ہے، میاں صاحب کے نزدیک لیول پلے فیلڈ کا مطلب یہ ہے کہ ادارے ان کی تعریف کریں.

قمر زمان کائرہ کا کہنا تھا کہ نواز شریف کو افتخار چوہدری جیسا جج چاہیے، جو انھیں ہیرو قراردے، نواز شریف 2013 جیسا انتخابی ماحول چاہتے ہیں، جو اب دستیاب نہیں، دس سال سے پیپلز پارٹی کا احتساب ہورہا ہے، مگر ہم نے کبھی ایسی زبان استعمال نہیں کی.

قمرزمان کائرہ نے کہا کہ نوازشریف نے صرف جمہوریت کے ثمرات سمیٹے، وہ ہر آزمائش میں بزدل ثابت ہوئے، دوسرے پر تنقید کرنے سے قبل نوازشریف پہلے اپنے گریبان میں جھانکیں.

نواز شریف کو افتخار چوہدری جیسا جج چاہیے، جو انھیں ہیرو قراردے، نواز شریف 2013 جیسا انتخابی ماحول چاہتے ہیں، جو اب دستیاب نہیں

قمر زمان کائرہ

انھوں نے کہا کہ ہمیں افتخار چوہدری اور طالبان نے انتخابی مہم نہیں چلانے دی تھی، ہمارا وزیراعظم بھی نااہل ہوا، گورنر اور وزیر کواسلام آباد میں شہید کیا گیا.

انھوں‌ نے کہا کہ ہمارے وزیراعظم، گورنرکا بیٹا اغوا کیا گیا، مگرہم نے بہادری سے مقابلہ کیا، جوڈیشل ایکٹوازم پری پول رگنگ ہے, توہم 10 سال سے سامنا کر رہے ہیں.

انھوں نے کہا کہ جب عدلیہ نے سندھ حکومت کے خلاف ایکشن لیا، تب تو نوازشریف خوش تھے، جب سندھ کے سیاست دانوں کو نشانہ بنایا جارہا تھا، تب نواز شریف کی منطق کہاں تھی، کراچی میں پانی ،صفائی کے بارے میں عدالتی کارروائی پر ن لیگ بغلیں بجاتی تھی.

یاد رہے کہ آج احتساب عدالت کے باہر نواز شریف نے اپنے بیان میں‌ چیف جسٹس پر تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ چیف جسٹس عمران خان اور آصف زرداری کی زبان بول رہے ہیں.


انتخابات میں سب کے لیے یکساں مواقع ہونے چاہئیں‘ نوازشریف


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں