The news is by your side.

Advertisement

ڈارصاحب، اللہ آپ کوصحت دے، پتہ نہیں آپ بیمار ہیں بھی یا نہیں؟ کائرہ

شیخوپورہ : پیپلز پارٹی پنجاب کے صدر قمرزمان کائرہ نے وزیر خزانہ اسحاق ڈار کے استعفیٰ پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ ڈارصاحب،اللہ آپ کوصحت دے، پتہ نہیں آپ بیمار ہیں بھی یا نہیں؟ ان کا کہنا ہے کہ نوازشریف کا نظریہ ضیاالحق کا نظریہ ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے شیخوپورہ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، قمرزمان کائرہ نے اپنی گفتگو میں نواز شریف کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ نوازشریف آمریت کے گڑھ میں پیدا ہوئے، اسی لئے ان کا نظریہ ضیاالحق کا نظریہ ہے،۔

پی پی رہنما نے کہا کہ جمہوریت کا نعرہ لگانے والوں نے آمروں سے مل کرجمہوریت کو رول بیک کیا، آج میاں صاحب کے اپنے پاؤں جلے تو انہیں ووٹ کا تقدس یاد آگیا۔

قمرزمان کائرہ نے کہا کہ نوازشریف گزشتہ ساڑھے چار سال میں کتنی بار اسمبلی گئے؟ 2018میں بلاول کی قیادت میں ہم سوال کرینگے کہ میاں صاحب اے کیتا کی اے؟

انہوں نے مزید کہا کہ جسے سپریم کورٹ نااہل قرار دیدے وہ کونسلر تک نہیں بن سکتا، ممبران اسمبلی کو رشوت دے کر کالا قانون پاس کرایا گیا مگر پیپلزپارٹی کالے قانون کو سینیٹ میں پاس نہیں ہونے دے گی۔

وزیر خزانہ اسحاق ڈار کی جانب سے وزرات کو خیر باد کہنے کے حوالے سے پی پی رہنما نے دلچسپ تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ ڈار صاحب،اللہ آپ کو صحت دے، پتہ نہیں آپ بیمارہیں بھی یا نہیں؟

چھوٹے میاں صاحب آج کل خاموش ہیں، کہیں کوئی ڈیل تو نہیں ہورہی؟ چیئرمین پی ٹی آئی کے حوالے ان کا کہنا تھا کہ عمران خان کے ارد گرد کرپٹ لوگوں کا ٹولہ ہے، عمران خان کو اےٹی ایم مشینیں کامیاب نہیں کراسکتیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں