The news is by your side.

Advertisement

مسلم لیگ ن کی کوشش ہے کہ فوج اور عدلیہ مشتعل ہو: قمر زماں کائرہ

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنما قمر زماں کائرہ کا کہنا ہے کہ مسلم لیگ ن کی کوشش ہے کہ کسی طرح فوج اور عدلیہ مشتعل ہو، ن لیگ کبھی جمہوریت کےساتھ نہیں رہی ہمیشہ ڈی ریل کیا۔

تفصیلات کے مطابق پیپلز پارٹی کے رہنما قمر الزماں کائرہ نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ حیرت کی بات ہے مسلم لیگ ن والے آج ہمیں طعنے دے رہے ہیں۔ یہ لوگ تو کبھی جمہوریت کے ساتھ نہیں رہے ہمیشہ ڈی ریل کیا۔ 18 ویں ترمیم کے بعد کا فیصلہ سازی کے لیے کابینہ واحد فورم نہیں۔

انہوں نے کہا کہ نئی حلقہ بندیوں کا معاملہ مشترکہ مفادات کونسل میں نہیں گیا، معاملے کو مشترکہ مفادات کونسل نہ بھیجنا حکومت کی غیر سنجیدگی ہے۔ حکومت نے قانون سازی نہیں کی جس کی وجہ سے انتخابات تاخیر کا شکار ہو سکتے ہیں۔

قمر زماں کائرہ کا کہنا تھا کہ حکومت سے درخواست ہے کہ صرف ایک خاندان پر نہیں ملک پر توجہ دیں۔ مسلم لیگ ن کے رہنماؤں کی کوشش ہے کہ عدلیہ مشتعل ہوجائے، فوج اور عدلیہ پر مسلسل تنقید کی جا رہی ہے لیکن وہ برداشت کر رہے ہیں۔ حکمران جماعت کا ہدف تنقید ہی فوج اور عدلیہ ہوتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ قومی حکومت یا ٹیکنو کریٹ حکومت کی آئین میں گنجائش نہیں، قومی حکومت یا ٹیکنو کریٹ حکومت کی کسی صورت حمایت نہیں کریں گے۔ نواز شریف تو نااہل ہو گئے ہیں آئندہ الیکشن نہیں لڑ سکتے۔

قمر زماں کائرہ کا کہنا تھا کہ بلاول بھٹو جلد آئندہ کے لائحہ عمل کا اعلان کریں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں