site
stats
پاکستان

حکمرانوں کی اپنی صفوں میں دہشت گرد موجود ہیں، قمرزمان کائرہ

لاہور : پیپلزپارٹی پنجاب وسطی کے صدر قمرزمان کائرہ نے کہا ہے کہ وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کو شوباز قرار دیتے ہوئے ان سے سوال کیا کہ دانش اسکول کے دعویدارکہاں ہیں؟ سستے تندور اور لیپ ٹاپ اسکیم کا کیا بنا؟ انہوں نے کہا کہ حکمرانوں کی اپنی صفوں میں دہشت گرد موجود ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لاہور میں پی پی کی تنظیم سازی کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ ان کے ہمراہ سیکرٹری جنرل ندیم افضل چن بھی موجود تھے۔

اس موقع پر قمرزمان کائرہ نے پنجاب حکومت کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا، وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کو شوباز قرار دیتے ہوئے انہوں نے سستے تندور لیپ ٹاپ اسکیم اور تعلیمی منصوبوں پر سوالات کرتے ہوئے کہا کہ تعلیم مہنگی ہو رہی ہے،دانش اسکول کےدعویٰ دارکہاں ہیں؟ شہبازشریف نے سستے تندورلگائے وہ کہاں گئے؟ لیپ ٹاپ اسکیم شروع کی گئی،اب اس اسکیم کا کیا ہوا؟

انہوں نے بتایا کہ بلاول بھٹو زرداری یکم دسمبر کو بلوچستان کے ایک ڈویژن کے ضلع کے عہدیداران کا فیصلہ کریں گے جس کے بعد 2 دسمبر کو جنوبی پنجاب ، 3 دسمبر کو خیبر پختونخوا ، 4 دسمبر کو سندھ ، 5 دسمبر کو پنجاب اور 6 دسمبر کو آزاد جموں و کشمیر کے عہدیداران کا انتخاب کیا جائے گا۔

اس اوپن ہاؤس میں کسی پر کوئی پابندی نہیں ہوگی بلکہ کسی بھی دن ملک بھر کے کسی بھی حصے کے کارکنان شریک ہوسکیں گے اور انہیں سوال و جواب کا بھرپور موقع دیا جائے گا۔ انہوں نے بتایا کہ سات روزہ اوپن ہاؤس کے بعد ملک کے دیگر حصوں کی جو ڈویژنز بچیں گی ان کیلئے چیئرمین بلاول بھٹو خود وہاں جا کر انٹرویوز کرکے عہدیداران کا انتخاب کریں گے۔

پیپلز پارٹی وسطی پنجاب کے صدر قمر زماں کائرہ کا کہنا تھا کہ ناراض کارکنوں کو گھر واپس لائیں گے، جبکہ سیکرٹری جنرل ندیم افضل چن کا کہنا ہے کہ شریفوں کی شرافت قوم کے سامنے لائیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top