The news is by your side.

Advertisement

بھارت کا رویہ غلط تھا، جب بھی ملک کی بات ہوگی سب متحد ہوں گے، قمر زمان کائرہ

لاہور : پیپلز پارٹی لاہور کے رہنما قمر زمان کائرہ نے کہا ہے کہ پاکستان کے خلاف بھارت کا رویہ غلط تھا، ملک کی جب بھی بات ہوگی ہم سب ساتھ ہوں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پیپلز پارٹی کے اجلاس کے بعد لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، قمرزمان کائرہ نے کہا کہ آج کے اجلاس میں اہم امور پر مشاورت کی گئی، کچھ فيصلے کیے گئے ہيں جس کا جلد اعلان کريں گے، اجلاس میں قومی اسمبلی کی موجودہ صورتحال پر بھی بات ہوئی۔

پی پی رہنما کا کہنا تھا کہ بلاول بھٹو زرداری کل نوازشريف سے کل ملاقات کرنے جارہے ہيں، اس ملاقات کا کوئی سياسی ايجنڈا نہيں ہوگا، صرف تیمار داری کیلئے جارہے ہیں، ہم مياں صاحب کے ساتھ بھی بیٹھنے کیلئے تيار ہيں۔

کل بھی عدالتوں کا احترام کیا ،آج بھی کرتے ہيں، ہم مسائل کے حل اور مستقبل کی بات کرتے ہيں، ایک سوال کے جواب میں قمر زمان کائرہ نے کہا کہ پاکستان کے خلاف بھارت کا رویہ غلط تھا، قومی وحدت کا خيال کيا جائے، پاکستان کی جب بھی بات ہوگی ہم ساتھ ہوں گے۔

بلاول بھٹو پیر کو کوٹ لکھپت جیل میں نوازشریف سے ملاقات کریں گے

واضح رہے کہ پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کو نواز شریف سے کوٹ لکھپت جیل میں ملاقات کی اجازت مل گئی ہے، بلاول بھٹو پیر کے روز نوازشریف سے ملاقات کریں گے، محکمہ داخلہ پنجاب نے پیپلزپارٹی کو اجازت سے متعلق آگاہ کردیا ہے۔

ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہبازگل کا کہنا ہے کہ جیل قوانین اور مینول کے مطابق ملنے دیا جاسکتا ہے، پنجاب حکومت کو اس ملاقات پر کوئی اعتراض نہیں ہے، پنجاب حکومت نے محکمہ داخلہ کو ہدایت کردی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں