site
stats
پاکستان

نواز شریف کو پہلی بار عدالتی انصاف کا سامنا ہے، قمر زمان کائرہ

qamar zaman kaira

اسلام آباد: پیپلزپارٹی کے رہنما قمر زمان کائرہ نے کہا ہے کہ میاں صاحب کو پہلی بار عدالتی انصاف کا سامنا ہے، نواز شریف اور ان کے ساتھی چاہتے ہیں یہ سسٹم نہ چلے۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں گفتگو کرتے ہوئے قمر زمان کائرہ نے کہا کہ میاں صاحب آج تک نہیں بھولے انہیں ہتھکڑی لگائی گئی، چاہتے ہیں انصاف ہونا شروع ہوا ہے تو کچھ حد پار ہوجائے۔

انہوں نے کہا کہ شریف فیملی عدالت میں پیش ہوکر کہتی ہے جو کرنا ہے کرلو، نواز شریف کہتے رہے سازش ہوئی تو وہ عدلیہ ہی ہوسکتی ہے، سب جانتے ہیں عدالتی معاملہ سزا کی جانب جارہا ہے۔

قمر زمان کائرہ نے کہا کہ چوہدری نثار نے توڑ پھوڑ کے بجائے سب اچھا ہے کا تاثر دیا، نواز شریف اور ان کے ساتھی چاہتے ہیں یہ سسٹم نہ چلے۔

رہنما پیپلزپارٹی نے کہا کہ سعودی حکومت کے اثر انداز ہونے سے متعلق خبر کی تردید کرنی چاہئے، باہر بیٹھ کر پاکستان میں طاقت کے ذریعے سیاست کا دور ختم ہوچکا ہے۔

نیب سے متعلق قمر زمان کائرہ نے کہا کہ نیب کیا کررہا ہے سمجھ نہیں آرہا ہے، نئے چیئرمین نیب جاوید اقبال پر بڑی ذمہ داری ہے۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف، ان کے بچوں نے اپنی تمام جائیدادیں لندن میں بنا رکھی ہیں، ججز نے نواز شریف سے کہا آپ نے اقامہ چھپا کر قوم سے جھوٹ بولا۔

یہ پڑھیں: میاں صاحب ! اب آپ کی ڈگڈگیاں نہیں چلیں گی، قمر زمان کائرہ


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top