مولانا فضل الرحمان مان گئے تو اعتراز احسن صدربن جائیں گے‘ قمرزمان کائرہ -
The news is by your side.

Advertisement

مولانا فضل الرحمان مان گئے تو اعتراز احسن صدربن جائیں گے‘ قمرزمان کائرہ

لاہور: پیپلزپارٹی کے رہنما قمر زمان کائرہ نے کہا ہے کہ امید ہے کہ مولانا فضل الرحمان ہماری بات مانیں گے، اگر وہ بات مان گئے تو اعتزازاحسن صدر بن جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں خورشید شاہ اور اعتراز احسن کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے قمرزمان کائرہ نے کہا کہ اپنے صدارتی امیدوار کے لیے ووٹ مانگنے نوازشریف کے پاس جیل جانے کو بھی تیار تھے۔

قمرزمان کائرہ کا کہنا تھا کہ صدارتی امیدوار اعتزاز احسن کے ساتھ لاہور آئے ہیں جہاں مختلف ارکان اسمبلی سے ملاقاتیں کریں گے، اعتزاز احسن سے بہترصدارتی امیدوار نہیں ہوسکتا۔

پیپلزپارٹی کے رہنما کا کہنا تھا کہ ہم نے ایک دوسرے کے خلاف الیکشن لڑا تاہم اب اپوزیشن جماعتوں کے ساتھ ایشوز پراکٹھے بھی ہوں گے۔

قمرزمان کائرہ کا یہ بھی کہنا تھا کہ کوشش ہے کہ مولانا فضل الرحمان ہماری بات مان لیں اور وہ بات مان گئے تو ہم الیکشن جیت لیں گے۔

پیپلزپارٹی کے رہنما کا کہنا تھا کہ صدر کا عہدہ اب بڑے اختیارات کا حامل نہیں اور اعتراز احسن کے صدربننے سے اس عہدے کے اختیارات اہمیت اختیار کرجائیں گے۔

قمرزمان کائرہ کا مزید کہنا تھا کہ سیاست میں معافیاں نہیں مانگی جاتیں، اگر معافی مانگنے کی روایت چلی تو پیپلزپارٹی سے ہرجماعت کو معافی مانگنی پڑے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں