The news is by your side.

Advertisement

مفتی قوی کی چمڑی ادھیڑی جائے، سب پتا چل جائےگا، والد قندیل بلوچ

ملتان: قندیل بلوچ قتل کیس میں مفتی عبد القوی کے جسمانی ریمانڈ میں 2 روز کی توسیع کردی گئی، قندیل کے والد کا کہنا تھا کہ قوی کو کسی صورت معاف نہیں کریں گے، اس کی چمڑی ادھیڑ کر تفتیش کی جائے سب پتا چل جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق ملتان کی سیشن عدالت میں قندیل بلوچ کیس کی سماعت ہوئی جس میں ملزم مفتی عبد القوی کو 3 روزہ جسمانی ریمانڈ کے بعد پیش کیا گیا۔

پیشی پر میڈیا سے بات کرتے ہوئے قندیل بلوچ کے والد کا کہنا تھا کہ اصل قاتل مفتی عبد القوی اسے کسی صورت معاف نہیں کریں گے، قوی کی چمڑی ادھیڑ کر تفتیش کی جائے وہ سب کچھ بتا دے گا کہ اس نے کیا کیا ہے۔

دل کے مریض کا پولی گرافک ٹیسٹ درست نہیں آسکتا، وکیل مفتی قوی

سماعت کے دوران مفتی عبد القوی کے وکیل کا کہنا تھا کہ پولی گرافک ٹیسٹ کے بارے میں پولیس نے کہا ہے کہ رپورٹ منفی آئی ہے جبکہ دل کے مریض کا پولی گرافک ٹیسٹ درست آہی نہیں سکتا۔

ان کا کہنا تھا کہ یہ سارا کا سار ہوائی قلعہ ہے جو کھڑا کیا جارہا ہے، مفتی صاحب کو زبردستی اس کیس سے جوڑا جا رہا ہے۔

حوالات میں مسائل اور درس قرآن کا سلسلہ جاری ہے، مفتی قوی

دوسری جانب پیشی پر آنے والے مفتی قوی ہشاش بشاش نظر آئے، ان کا کہنا تھا کہ حوالات میں سب کچھ ٹھیک ٹھاک ہے، حوالات میں مسائل اور درس قرآن کا سلسلہ جاری ہے۔


مزید پڑھیں: قندیل بلوچ قتل کیس، مزید تصاویر موجود ہونے کا امکان


تاہم عدالت نے ان کے دلائل کو مسترد کرتے ہوئے مفتی عبدالقوی کے جسمانی ریمانڈ میں مزید 2 روز کا اضافہ کردیا۔

واضح رہے کہ گزشتہ برس 16 جولائی کو جب معروف ماڈل قندیل بلوچ اپنے والدین سے ملنے گھر آئیں تو رات میں سوتے ہوئے ان کے بھائی وسیم نے گلا دبا کر اداکارہ کو ہلاک کردیا اور جائے واردات سے فرار ہو گیا تھا تاہم بعد ازاں پولیس نے ملزم کو گرفتار کرلیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں