The news is by your side.

Advertisement

قائد اعظم کی برسی، گورنرسندھ اور وزیراعلی سندھ کی مزارقائد پر حاضری

کراچی : قائد اعظم کی برسی کے موقع پر گورنرسندھ محمدزبیر اور وزیراعلی سندھ مراد علی شاہ نےمزارقائدپر حاضری دی اورفاتحہ خوانی کی۔

تفصیلات کے مطابق بانی پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح کا انہتر واں یوم وفات ملک بھر میں نہایت عقیدت و احترام سے منایا جا رہا ہے، قائداعظم کے یوم وفات پر گورنر اور وزیراعلیٰ سندھ نےمزار قائد پر حاضری دی، اس موقع پر سہیل انورسیال، جام شورو اور دیگر وزرا بھی موجود تھے۔

گورنرسندھ محمد زبیر نے میڈیا سےبات کرتے ہوئے کہا کہ جیسا پاکستان قائداعظم محمد علی جناح نے سوچا تھا، ہمیں اس پر کام کرنا ہوگا۔

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کا کہنا تھا کہ آج ملک کی تاریخ کا اہم دن ہے، بابائےقوم کی برسی پرمزارپرحاضری دیناہم سب کافرض ہے، پاکستان قائداعظم محمدعلی جناح کےخواب پر پورااترے گا۔

مرادعلی شاہ کا کہنا تھا کہ ملک کی خوشحالی کیلئے معاشی ترقی بہت اہم ہے ، قائداعظم کےاصولوں پرعمل کرکےملک کوامن کاگہوارہ بناسکتے ہیں، انتظامی مسائل ہرجگہ ہوتے ہیں،آئی جی سندھ سے کوئی تنازع نہیں، عدالت کے احکامات کے مطابق کام ہورہا ہے۔

دوسری جانب تینوں مسلح افواج کے نمائندوں نے بھی مزارقائد پر حاضری دی، ڈی جی رینجرزسندھ میجرجنرل محمد سعید کی مزارقائد پر حاضری دی، فاتحہ خوانی کی اور پھول چڑھائے۔

مئیر کراچی وسیم اختر نے بھی مزار قائد پر حاضری دی اور فاتحہ خوانی کی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال  پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں