The news is by your side.

Advertisement

قائد آباد پولیس مقابلہ : دومقدمات درج، قتل، اقدام قتل، انسداد دہشت گردی کی دفعات شامل

کراچی : گزشتہ روز قائد آباد میں مبینہ پولیس مقابلہ کے دو مقدمات درج کرلئے گئے مقدمے میں قتل، اقدام قتل، انسداد دہشت گردی اور غیر قانونی اسلحے کی دفعات شامل کی گئی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق قائد آباد کے علاقے میں گزشتہ روز ہونے والے مبینہ پولیس مقابلہ سے متعلق بتاتے ہوئے ایس ایس پی ملیر عرفان بہادر نے کہا کہ واقعے میں زخمی ہونے والے سادہ لباس دونوں اہلکار انٹیلی جنس ڈیوٹی پر تھے۔

ایک اہلکار نے ڈاکو سے مقابلہ کرنے کی کوشش کی، اہلکارکی فائرنگ سے ڈاکو زخمی ہوا، جس پر ملزم نے بھاگ کر ایک گھر میں پناہ لے لی اور بچے کو یرغمال بنالیا۔

عرفان بہادر کا مزید کہنا تھا کہ ملزم پہلے بھی کئی بار گرفتار ہوچکا ہے، ایس ایس پی ملیر کے مطابق واقعے کے دو مقدمات درج کرلیے گئے ہیں۔

مقدمے میں قتل، اقدام قتل، انسداد دہشت گردی اور غیرقانونی اسلحے کی دفعات شامل کی گئی ہیں۔ واقعے کی تفتیش ایس ایس پی انویسٹی گیشن کی سربراہی میں کی جائے گی۔

مزید پڑھیں: قائد آباد میں پولیس مقابلہ ، ملزم اور اہلکار زخمی، فائرنگ کی زد میں آکر بچہ جاں بحق

یاد رہے کہ گزشتہ روز قائدآباد میں پولیس مقابلے کے دوران فائرنگ کی زد میں آکر بارہ سالہ بچہ جاں بحق ہوگیا تھا۔ ملزمان کی فائرنگ سے دو پولیس اہلکار بھی زخمی ہوئے تھے، پولیس نے ملزم کو زخمی حالت میں گرفتار کیا۔

جاں بحق بچے کی پوسٹ مارٹم رپورٹ کے مطابق سجاد کو چار سے پانچ فٹ کے فاصلے سے چلائی گئی چھوٹے ہتھیار کی دو گولیاں لگیں، مقتول کو ایک گولی سر اور دوسری دائیں بازو میں لگی، سر میں لگنے والی گولی موت کی وجہ بنی۔

گرفتار ملزم اسٹریٹ کرائمز اور پولیس مقابلوں میں ملوث اور پولیس کو دس سے زائد وارداتوں میں مطلوب تھا، اور حال ہی میں جیل سے رہا ہو کر آیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں