The news is by your side.

Advertisement

کینیڈا میں مسجد پر فائرنگ ‘6 نمازی شہید

کیوبک: کینیڈاکےشہرکیوبک کی مسجد میں نامعلوم افراد کی فائرنگ کےنتیجےمیں 6 نمازی شہید ہوگئے، فائرنگ کے وقت مسجد میں متعددافراد موجود تھے۔

تفصیلات کےمطابق کینیڈا کے شہر کیوبک کی مسجد میں نامعلوم مسلح افراد نے فائرنگ کردی جس کے نتیجے میں چھ افراد جاں بحق ہوگئے، واقعےکی اطلاع ملتے ہی پولیس نے علاقے کو گھیرلیا اورحملہ آوروں کی تلاش شروع کردی۔

عینی شاہد کے مطابق 3حملہ آوروں نےمسجد میں داخل ہونے کے ساتھ ہی نمازیوں پرفائرنگ کردی،حملے کے وقت مسجدمیں 40افراد موجود تھے۔

کینیڈین پولیس حکام کےمطابق مسجدپرحملےکےشبہ میں 2افرادگرفتار کرلیاہےتاہم پولیس کی جانب سے کوئی مزید تفصیلات نہیں دی گئی۔

اسلامک سینٹر کے صدر محمد ینگوئی کےمطابق زخمیوں کو کیوبیک شہر کے مختلف اسپتالوں میں لے جایا گیا ہے لیکن ان کو صحیح تعداد کا علم نہیں ہے۔

یاد رہے کہ یہ وہی مسجد ہے جہاں پچھلے سال ایک سؤر کا سر تحفے کی شکل میں اس کے دروازے پر چھوڑا گیا تھا اور اس کے ساتھ ایک پرچہ پر لکھا ہوا تھا ‘بون اپیٹیٹ’ یعنی ‘کھانے کا مزہ لو’۔

مزید پڑھیں:امریکی ریاست ٹیکساس میں مسجد نذرآتش

واضح رہےکہ گزشتہ روز امریکی ریاست ٹیکساس کےشہرہیوسٹن میں قائم اسلامی مرکز اور مسجد آتشزدگی سے جل کرمکمل طور پرجل کرشہیدہوگئی تھی۔


6 dead in shooting at Quebec City mosque, 2 men… by arynews

واضح رہے کہ امریکی صدر ٹرمپ کی جانب سے سات مسلم ممالک کے باشندوں پر پابندی کے حکم نامے کی مخالفت کرتے ہوئے کینیڈین وزیراعظم جسٹن ٹروڈو نے کہا ہے کہ ایسے تمام لوگ اور پناہ گزین جو دہشت گردی اور جنگ سے متاثر ہیں انہیں کینیڈا خوش آمدید کہتا ہے۔

یہ ضرور پڑھیں: ویلکم ٹو کینیڈا‘ کینڈین وزیراعظم کا ٹرمپ کو جواب

ان کے بیان کے چند گھنٹوں بعد ہی کینیڈا میں مسجد پر فائرنگ کا یہ واقعہ پیش آیا ہے، خیال کیا جارہا ہے کہ دہشت گردی کی  اس کارروائی کا مقصد پناہ گزینوں اور مسلمانوں کو خاموش پیغام دیا ہے کہ وہ یہاں کا رخ کرنے سے گریز کریں چاہے کینیڈین وزیراعظم کچھ بھی کہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں