The news is by your side.

Advertisement

سانحہ کوئٹہ کا ایک اور زخمی دم توڑ گیا، شہداء کی تعداد 74 ہوگئی

کوئٹہ : سانحہ کوئٹہ کا ایک اور زخمی زندگی کی جنگ ہار گیا، فیض اللہ ایڈووکیٹ سی ایم ایچ میں زیرِ علاج تھے، سانحہ کوئٹہ میں جاں بحق افراد کی تعداد چوہتر ہوگئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ واقعے کا ایک اور زخمی وکیل زندگی کی بازی ہار گیا، فیض اللہ ایڈوکیٹ سی ایم ایچ اسپتال میں زیرِ علاج تھے، اسپتال ذرائع کے مطابق سانحہ کوئٹہ میں جاں بحق ہونے والے افراد کی تعداد چوہتر ہوگئی ہے۔


 

مزید پڑھیئے : کوئٹہ کے سول اسپتال میں دھماکا، 70افراد جاں بحق، 112 زخمی


 

آٹھ اگست کو کوئٹہ سول اسپتال میں ہونے والےخود کش دھماکے میں وکلاء برادری بڑی تعداد میں نشانہ بنی، ملک بھر کی عدالتوں میں وکلاء کا سوگ جاری ہے، وکیل سیاہ پٹیاں باندھے عدالتوں میں پیش ہورہے ہیں۔

واضح رہے کہ 8 اگست کو کوئٹہ سول اسپتال میں ہونے والے دھماکے کے نتیجے میں 72 افراد جاں بحق اور 112 سے زائد زخمی ہوئے تھے، کوئٹہ میں نامعلوم افراد کی فائرنگ سے ہلاک ہونے والے بلوچستان بار کونسل کے صدر بلال انور کاسی کی میت سول اسپتال لائی گئی تو اس دوران ہسپتال میں زور دار دھماکا ہوا تھا، دھماکے کے وقت سول اسپتال میں وکلاء اور میڈیا نمائندوں کی بھی بڑی تعداد موجود تھی ۔

دوسری جانب گزشتہ روز اسلام آباد میں وزیراعظم نواز شریف کی زیر صدارت اجلاس میں قومی ایکشن پلان کے نکات پر عملدارآمد تیز کرنےاور دہشت گردوں کی مالی معاونت روکنے پر اتفاق کیا گیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں