The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ : ایف سی سے مقابلہ، ایک دہشت گرد ہلاک، اہلکار زخمی

کوئٹہ : بلوچستان کے علاقے تمپ اور مند میں ایف سی اور حساس اداروں کے سرچ آپریشن کے دوران دہشت گردوں سے فائرنگ کے تبادلے میں ایک دہشت گرد ہلاک اور ایک اہلکار زخمی ہوگیا۔ سر چ آپریشن کے دوران کالعدم تنظیم کے شبے میں دس افراد کو گرفتار کر لیا گیا۔

ترجمان ایف سی کے مطابق تمپ اور مند کے علاقے کوہار اور گوبرد کے علاقوں میں دہشت گردوں کی موجودگی کے اطلاع پر ایف سی اور حساس اداروں نے سرچ آپریشن کیا، آپریشن کے دوران فائرنگ کے تبادلے ایک دہشت گرد ہلاک جبکہ ایک ایف سی اہلکار زخمی ہوگیا۔

ہلاک ہونے والے دہشت گرد کا تعلق کالعدم تنظیم سے تھا، سر چ آپریشن کے دوران کالعدم تنظیم کے شبے میں دس افراد کو گرفتار کر لیا گیا ہے، کارروائی کے دوران بھاری اسلحہ برآمد کر لیا گیا ہے۔

اسلحہ میں چار آر پی جی رونڈز دو ایس ایم جیز اور تین شارٹ گن شامل ہیں، اسلحہ کے علاوہ تخریبی مواد بھی برآمد کیا گیا ہے، گرفتار ملزمان کو مزید تفتیش کے لیے نا معلوم مقام پر منتقل کردیا گیا ہے۔

مزید تحقیقات کی جارہی ہے، دوسری جانب کوئٹہ کے مختلف علاقوں میں بھی ایف سی اورپولیس کا کومبنگ آپریشن جاری ہے، مذکورہ آپریشن دہشت گردوں کی تلاش میں کیا جارہا ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں