The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ: دوگروپوں میں فائرنگ‘1شخص جاں بحق

کوئٹہ : بلوچستان کے دارالحکومے کوئٹہ میں زمین کے تنازع پر دو گروپوں کےدرمیان فائرنگ کے نتیجے میں ایک شخص جاں بحق جبکہ 3افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کےمطابق کوئٹہ کے نواحی علاقے سرہ غڑگئی میں فائرنگ کےواقعے میں ایک شخص جان کی بازی ہارگیا جبکہ تین افراد زخمی بھی ہوئے جنہیں سول اسپتال منتقل کردیا گیا۔

پولیس حکام کا کہناہےکہ سرہ غڑگئی میں ہونے والے اس تنازع کا آغاز زبانی تلخ کلامی سے ہوا جس کے بعد دونوں گروپوں نے ایک دوسرے پر فائرنگ کردی،فائرنگ میں ایک شخص جاں بحق ہوا۔


کوئٹہ، مستونگ میں فائرنگ 4 افراد جاں بحق


خیال رہےکہ گزشتہ سال 26اکتوبرکوبلوچستان کے علاقے مستونگ میں واقع بس اڈے کے قریب نامعلوم مسلح افراد کی فائرنگ سے 4 افراد جاں بحق اور ایک زخمی ہوگیا تھا۔


کوئٹہ میں فائرنگ‘ ڈی ایس پی شہید


یاد رہےکہ گزشتہ ماہ صوبہ بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ میں فائرنگ کے ایک واقعے میں ڈی ایس پی عمرالرحمان شہید جبکہ ان کےبھتیجے زخمی ہوگئےتھے۔

واضح رہےکہ اس سے قبل ڈی ایس پی عمر رحمان کے بھائی ڈی ایس پی شمس بھی پولیس لائن میں ہونے والے خود کش حملے میں شہید ہوئے تھے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں