The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ میں 8 سالہ جونیئرشین وارن سامنے آگیا، ویڈیو وائرل

کوئٹہ: بلوچستان کے صوبائی دارالحکومت کوئٹہ میں 8 سالہ جونیئرشین وارن سامنے آگیا، جس کی ویڈیو دیکھ کر شین وارن بھی حیران رہ گئے۔

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ میں 8 سالہ لیگ اسپنر میکال کی ویڈیو سامنے آئی ہے، میکال لیگ اسپنر ہیں اور ان کا ایکشن مایہ ناز لیگ اسپنر شین وارن کی طرح ہے، شین وار نے بھی بچے میکال کی ویڈیو دیکھ کر انہیں جونیئر شین وارن قرار دیا ہے۔

میکال 6 سال کی عمر سے بولنگ کررہے ہیں اور اب انہیں انڈر 13 ٹیم کے 20 کھلاڑیوں میں بھی شامل کرلیا گیا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام باخبر سویرا میں گفتگو کرتے ہوئے میکال کا کہنا تھا کہ ’انہوں نے مایہ ناز اسپنر شین وارن سے متاثر ہوکر 6 سال کی عمر میں ایک کمرے میں پریکٹس کرنا شروع کی تھی۔

میکال کے والد ان کے کوچ بنے اور ان کو بولنگ لیگ اسپن سکھاتے رہے ایک سال کی محنت رنگ لائی اور اب انہیں انڈر13 ٹیم کے 20 کھلاڑیوں میں شامل کیا گیا ہے۔

میکال نے ایک سوال کے جواب میں کہا کہ شین وارن کی جانب سے جونیئر کا خطاب دینے پر کوئی پریشر نہیں بلکہ خوشی ہے انہوں نے مجھے یہ خطاب دیا۔

میکال کی وائرل ویڈیو بھارت اور آسٹریلیا میں مقبول ہوئی، ویڈیو پر سب سے پہلے ویرات کوہلی نے ٹویٹ کیا کہ یہ بچہ بھارتی کھلاڑی تو نہیں ہے بعد میں جب ویرات کو پتا چلا کہ میکال پاکستانی ہیں تو  انہوں نے اپنی ٹویٹ ڈیلیٹ کردی۔

شین وارن نے میکال کی تعریف میں کمی نہیں کی اور میکال کو شین وارن جونیئر کا خطاب بھی دیا، میکال کو پاکستانی ایوارڈ لوریز کے لیے بھی نامزد کیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ شین وارن نے ایشیز 2005 میں بال آف دی سنچری کرائی تھی، گیند لیگ سائیڈ پر پچ ہوئی تھی اور آف اسٹمپ اڑاتے ہوئے انگلش ٹیم کے کھلاڑی کی وکٹ لے اڑی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں