The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ: سیکورٹی فورسز کا سرچ آپریشن،40افراد گرفتار

کوئٹہ : صوبہ بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ میں سیکورٹی فورسز نے سرچ آپریشن کے دوران 40 افراد کوگرفتار کرکے اسلحہ بھی برآمد کرلیاگیا.

تفصیلات کے مطابق ایف سی کے ترجمان کا کہنا ہے کہ ایف سی اور پولیس نے کوئٹہ کے علاقوں سریاب اور کلی اسماعیل میں سرچ آپریشن کے دوران 40مشتبہ افراد کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کیا.

بلوچستان میں حالات کی خرابی کے بعد سے 14اگست اور 23 مارچ کی مناسبت سے سرکاری سطح پر بڑے پیمانے پر تقاریب کا انعقاد کے قبل سکیورٹی آپریشن کیے جاتے ہیں اور گرفتاریاں بھی عمل میں لائی جاتی ہیں.

اس سال بھی اگست کے مہینے کے آغاز سے کوئٹہ اور بلوچستان کے دیگر علاقوں میں سرچ آپریشنز کے دوران گرفتاریوں کا سلسلہ شروع کردیا گیا ہے.

بلوچستان کے وزیر داخلہ میر سرفراز بگٹی کا کہنا ہے کہ پاکستان کے لیے اگست کے مہینے کی جو علامتی اہمیت ہے اس کو ریاست دشمن عناصر سبوتاژ کرنا چاہتے ہیں.

انہوں نے کہا کہ ’ہمارے لوگ بلوچستان کے طول عرض میں یوم آزادی کو جوش و خروش سے مناتے ہیں.جب ریاست دشمن عناصر ان کو سبوتاژ کرنے کے لیے اپنی کاروائیوں کی منصوبہ کرتے ہیں تو پھر سیکورٹی فورسز انٹیلیجنس پر مبنی آپریشن کرتے ہیں۔‘

*گوادر: وزیراعلیٰ بلوچستان کی دہشت گردوں کے خلاف کامیاب آپریشن پر سیکورٹی اداروں کومبارکباد

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ کوئٹہ میں وزیر اعلیٰ بلوچستان نواب ثناء اللہ زہری کا کہنا تھا کہ بلوچستان کو پر امن صوبہ بنانے کےلیے سیکورٹی اداروں کی کارکردگی قابل تحسین ہے جو اپنی جانوں کی پرواہ کیے بغیر دن رات دہشت گردوں اور سماج دشمن عناصر کے خلاف بھرپور کارروائیا ں کررہے ہیں.

وزیر اعلیٰ بلوچستان کا کہنا تھا کہ عوام اپنی فورسز کی قربانیوں کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں جس کی بدولت آج صوبے میں امن وامان قائم ہے.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں