سلمان خان’ریس تھری‘ کی شوٹنگ کے لیے کہاں چلے گئے -
The news is by your side.

Advertisement

سلمان خان’ریس تھری‘ کی شوٹنگ کے لیے کہاں چلے گئے

بالی وڈ کے سلطان سلمان خان ان دنوں اپنی آئندہ آنے والی فلم ریس تھری کی شوٹنگ کے سلسلے میں تھائی لینڈ میں موجود ہیں‘ اور وہاں کے حسین مناظرسے ٹویٹر کے ذریعے اپنے صارفین کو اپ ڈیٹ کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق بالی وڈ سپراسٹار سلمان خان اپنی اگلی فلم ’’ریس تھری‘‘ پر تیزی سے کام کر رہے ہیں،فلم کا پہلا حصہ مکمل ہوچکا ہے اور دوسرے حصے کی شوٹنگ جاری ہے‘ شوٹنگ کے دوران سلمان خان ایک قدرتی لوکیشن پر پانی کے تالاب کے کنارے پہنچے تھے انہوں نے اس حسین منظر کواپنے مداحوں کے ساتھ بھی شیئر کیا۔

اس سے قبل ایک ویڈیو میں سلمان خان ایک تھائی پس منظر والی جگہ پر کھڑے ہیں اور تھائی زبان میں کچھ کہہ رہے تھے ‘ ویڈیو کا کیپشن ’’ریس تھری کے سیٹ سے ’’ ہے۔ بھارتی ویب سائٹس کے مطابق وہ تھائی زبان میں اپنے مداحوں کو تھائی زبان میں ہیلو کہہ کر بتارہے تھے کہ وہ ریس تھری کی شوٹنگ کے لیے بنکاک میں موجود ہیں۔

بالی وڈ سلطان ’’ ٹائیگر زندہ ہے‘‘ میں 300 کروڑ سے زائد کا بزنس کرنے اور فلم نگری میں اپنی دھاک بٹھانے کے بعد اپنے مداحوں کے لیے ’’ریس تھری‘‘ پراجیکٹ پر مستقل مزاجی سے کام کرہے ہیں۔ ان کے دیگر پراجیکٹس میں فلم ’’بھارت‘‘ اور ’’ویلکم ٹو نیویارک‘‘ شامل ہیں۔ یاد رہے کہ ریس کے ابتدائی حصوں میں سیف علی خان نے مرکزی کردار نبھایا تھا۔

 

فلم ’’ ریس تھری ‘‘ کے ہدایت کار رومیو ڈی سوزا نے اپنے ایک بیان میں کہا ہے کہ فلم کی تیاری تیزی سے جاری ہے، پراجیکٹ کو عید سے پہلے مکمل کر لیا جائے گا، فلم کا ایک حصہ مکمل ہوچکا، اگلے شیڈول کی شوٹنگ ابوظہبی اور تھائی لینڈ میں کی جائے گی۔

اس سیریز میں پہلی بار بالی ووڈ کے دبنگ خان کی انٹری ہے جو جیکولین فرنینڈس کے ہمراہ عید الفطر پر باکس آفس پر ریس لگائیں گے۔ فلم کے پہلے دونوں حصوں میں چھوٹے نواب سیف علی خان نے مرکزی کردار ادا کیا تھا جب کہ انیل کپور بھی دونوں سیکوئل کا حصہ تھے اور فلم نے بھر پور کامیابی سمیٹی تھی۔

واضح رہے ریس کے پہلے دونوں حصوں میں مرکزی کردار ادا کرنے والے سیف علی خان نے ’ریس تھری‘ کرنے سے انکار کردیا تھا جب کہ فلم کی دیگر کاسٹ میں انیل کپور، بوبی دیول، ثاقب سلیم، ڈیزی شاہ اور پوچا ہیکڈے شامل ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں