ریس تھری کے ٹریلر نے سوشل میڈیا پر دھوم مچادی -
The news is by your side.

Advertisement

ریس تھری کے ٹریلر نے سوشل میڈیا پر دھوم مچادی

دبنگ خان کی عید الفطر پر ریلیز ہونے والی فلم ریس تھری کا ٹریلر جاری کردیا گیا ہے، ٹریلر نے ریلیز ہوتے ہی سوشل میڈیا پر تہلکہ مچادیا ہے، ٹریلر میں فلم کی تمام کاسٹ ایکشن میں نظر آرہی ہے جس سے خیال کیا  جارہا ہے کہ فلم میں بھرپور ایکشن ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق فلم ’ریس تھری ‘ میں مرکزی کردار ادا کرنے والے سلمان خان اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ سے ریس تھری کا لنک شیئر کرایا جہاں سے یوٹیوب پر اسے دیکھنے والوں کی تعداد دیکھتے ہی دیکھتے لاکھوں میں جا پہنچی، اس وقت ٹریلر کو 7.6 ملین افراد دیکھ چکے ہیں اور یہ تعداد روز بڑھ رہی ہے۔

فلم ’ریس تھری‘ میں سلمان خان اور جیکولین فرنینڈزمرکزی کردار ادا کررہے ہیں جبکہ فلم کی دیگر کاسٹ میں انیل کپور، جیکولین فرننڈس ،ڈیزی شاہ، بوبی دیول، ثاقب سلیم اور پوچا ہیکڈے شامل ہیں۔

اس سے قبل ’ریس‘ سیریز کو دو فلمیں کامیابی کے جھنڈے گاڑ چکی ہیں تاہم ابتدائی دو فلموں میں مرکزی کردار ادا کرنے والے سیف علی خان اس بار فلم کی کاسٹ کا حصہ نہیں ہیں اور ان کی جگہ دبنگ خان مداحوں کے جذبات کو ریس دیتے نظر آئیں گے۔

فلم کا ٹریلر 3 منٹ 31 سیکنڈ پر مشتمل ہے جس  کے زیادہ تر دورانیے میں بالی وڈ فلموں میں ایکشن کے کنگ سمجھے جانے والے سلمان خان نمایا ں ہیں جبکہ ساتھ ہی ساتھ فلم کے دیگر کرداروں کو بھی ایکشن سے بھرپورمناظر میں دکھا یا گیا ہے۔ بوبی دیول ایک طویل عرصے بعد کسی بلاک بسٹر فلم میں ایکشن میں نظر آئیں گے۔

 گذشتہ سال وہ اپنے والد دھرمندر اور بھائی سنی ڈیول کے ساتھ فلم ’’پوسٹر بوائز‘‘ میں  جلوہ گر ہوئے تھے تاہم وہ فلم باکس آفس پر کوئی خاص کامیابی حاصل نہیں کرسکی تھی۔

ریس تھری سے امید کی جارہی ہے کہ یہ سال کی اب تک کی سب سے بڑی فلم ثابت ہوگی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں