نریندر مودی 2030 میں چاند زمین پرہی لےآئیں گے‘ راہول گاندھی -
The news is by your side.

Advertisement

نریندر مودی 2030 میں چاند زمین پرہی لےآئیں گے‘ راہول گاندھی

نئی دہلی : کانگریس پارٹی کے نائب صدر راہول گاندھی کا کہنا ہے کہ 2025 تک نریندر مودی گجرات کے ہرفرد کو چاند پر جانے کے لیے راکٹ دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق کانگریس پارٹی کے نائب صدر راہول گاندھی نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ بی جے پی 22 سالوں سے حکومت میں ہے اور اب بھی مودی کا کہنا ہے کہ 2022 تک گجرات سے غربت کا خاتمہ کردیں گے۔

راہول گاندھی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ میں آپ کو نریندر مودی کی اگلی بات بتاتا ہوں کہ 2025 تک مودی گجرات کے ہرفرد کو چاند پر جانے کے لیے راکٹ دیں گے۔

انہوں نے مزید کہا کہ 2028 میں نریندر مودی گجرات کے ہرشخص کو چاند پر ایک مکان دیں گے اور پھر 2030 میں وہ چاند ہی زمین پر لے آئیں گے۔

دریں اثناء راہول گاندھی نے بی جے پی کے رہنما امت شاہ کے بیٹے جے امت کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ 2014 میں جے امت کی کمپنی کا کاروبار 50 ہزار روپے کا تھا جو 2015 میں 80 کروڑ تک پہنچ گیا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تواسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں