The news is by your side.

Advertisement

بھارت میں پٹری پر سونے والے17مزدور ٹرین سے کچل کر ہلاک

نئی دہلی : بھارت میں ریلوے لائن پر سونے والے 17 مزدوروں کو ٹرین نے کچل ڈالا، حادثہ صبح 6:30 بجے پیش آیا، غریب مزدور لاک ڈاؤن کے سبب پیدل گھروں کو جارہے تھے کہ تھک کر سوگئے۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست مہاراشٹرا کے اورنگ آبادریلوے اسٹیشن پر 17 مزدور ٹرین کے نیچے آٓکر مارے گئے، حادثہ علی الصبح ساڑھے چھ بجے پیش آیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق یہ حادثہ اورنگ آباد جالنا ریلوے لائن پر ہوا ہے۔ اطلاع کے مطابق یہ حادثہ صبح 6.30 بجے پیش آیا ہے، فلائی اوور کے پاس پٹریوں پر سو نے والے17مزدور مال گاڑی کے نیچے آکر کچل کر ہلاک  ہوگئے، سب کی موقع پر ہی موت واقع ہوگئی، کارماڈ پولیس نے  موقع پر پہنچ کر لاشوں کو اسپتال پہچایا ۔

 

ایک اسٹیل فیکٹری میں کام کرنے والے سبھی مزدور لاک ڈاؤن کی وجہ سے اپنے آبائی گھر جانے کے لیے 45 کلو میٹر پیدل چل کر کارماڈ آئے تھے، تھکان زیادہ ہونے پر وہ پٹری پر ہی سو گئے اور اچانک ان کے اوپر مال گاڑی گزر گئی۔

 نیند میں ہونے کی وجہ سے کسی کو بھی سنبھلنے کا موقع نہیں ملا۔ مرنے والوں میں مزدوروں کے بچے بھی شامل ہیں، حادثے میں چار مزدور شدید زخمی ہوگئے۔

اطلاع کے مطابق مزدوروں کو دیکھنے کے بعد لوکو پائلٹ نے مال گاڑی کو روکنے کی کافی کوشش کی لیکن ٹرین وقت پر نہیں رک پائی۔ حادثے کے بعد ٹریک پر مزدوروں کی لاشوں کے ساتھ روٹیاں بھی بکھری ملی ہیں جو انہوں نے کھانے کے لیے اپنے پاس رکھی تھیں۔

مہاراشٹر کے اورنگ آباد حادثہ پر وزیراعظم نریندر مودی نے دکھ کا اظہار کیا ہے، انہوں نے ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ اورنگ آباد میں ریلوے حادثے میں جان مال کے نقصان سے بے حد دکھ پہنچا ہے، وزیر ریلوے پیوش گوئل سے بات کی ہے، وہ حالت پر نظر رکھے ہوئے ہیں ہر ممکن مدد کی جارہی ہے۔

مزید پڑھیں : بھارت، اترپردیش میں خوفناک ٹرین حادثہ، 17 افراد ہلاک

یاد رہے کہ اس سے قبل بھارتی ریاست اتر پردیش سے نئی دہلی جانے والی فراکا ایکسپریس کے انجن سمیت 9 بوگیاں پٹری سے اتر گئی تھیں جس کے باعث 17 افراد ہلاک، 30 سے زائد افراد زخمی ہوگئے تھے۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں